PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
غیبت یک عضو سبب شد جلسه امروز اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به شکل غیررسمی برگزار شود.
کیهان ورزشی-

شش عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در غیاب مهرداد سراجی از حدود ساعت ۹ صبح امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال ایران نشستی را ترتیب دادند که ظاهرا شهره موسوی، نایب رییس بانوان این مجموعه نیز به صورت آنلاین در دقایقی از این نشست شرکت کرده است.

حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال مدتی قبل درباره حد نصاب تعداد اعضای هیات رییسه برای برگزاری جلسات رسمی استعلام گرفت که یکی از اعضای فدراسیون بین المللی فوتبال در پاسخ به ایمیل شخصی وی اعلام کرد این جلسات تنها با حضور دو سوم اعضا یعنی ۸ عضو رسمیت خواهد یافت.

با توجه به عزل شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون، غیرقانونی بودن حضور حیدر بهاروند و حمیدرضا مهرعلی در جلسات هیات رییسه طبق نظر AFC و البته غیبت مهرداد سراجی، امروز جلسه هیات رییسه به شکل غیر رسمی برگزار شد و در واقع مدیرعامل سابق باشگاه سایپا با حضور نیافتن خود جلسه چندین ساعته هیات رییسه را از رسمیت انداخت.

البته پیش از این برخی اعضای فدراسیون فوتبال اعتقاد داشتند به این دلیل که بهاروند و مهرعلی بدون رای گرفتن از اعضای مجمع به عنوان سرپرست نواب رییسی فعالیت می‌کردند، تعداد اعضای هیات رییسه از ابتدا ۹ نفر بوده است که ظاهراً این موضوع برای فیفا ملاک قرار نگرفته است.

بااین حال نیامدن سراجی که قرار بود پای فوتبال بایستد! در این جلسه بار دیگر اختلافات شخصی میان اعضای هیات رئیسه را بیش از پیش عیان کرد و حالا همه فوتبالدوستان نظاره گر این موضوع خواهند بود که در نهایت در مجمع فدراسیون فوتبال که 10 خردادماه برگزار خواهد شد، چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار