PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- پائولو والری به عنوان داور دیدار فینال جام حذفی ایتالیا بین اینتر و یوونتوس انتخاب شد. این دیدار روز چهارشنبه - 21 اردیبهشت -  برگزارمی شود .
- در تنها بازی باقی مانده از دور تازه لیگ فوتبال ایتالیا تیم فیورنتینا در ورزشگاه شهر فلورانس با نتیجه 2 - 0 تیم رم را شکست داد .
- پیکار فینال جام حذفی فوتبال انگلیس بین لیورپول و چلسی روز یک شنبه - 25 اردیبهشت - انجام خواهد شد .
- رضا امانی بازیکن تیم فوتسال فولاد زرند به علت ابتلا به بیماری کرونا درگذشت . روحش شاد 
- در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران ، این نتایج به دست آمد : صنعت نفت صفر - فولاد یک ، استقلال یک - شهرخودرو صفر ، ذوب آهن یک - پرسپولیس یک ، تراکتور 3 - هوادار 2 ، نساجی صفر -  مس رفسنجان 2 ، گل گهر 2 - آلومینیوم اراک صفر ، پیکان صفر - سپاهان یک ، فجرسپاسی صفر - نفت مسجدسلیمان صفر 
-  وحید امیری هافبک پرسپولیس در مسابقه با ذوب آهن  با دریافت چهارمین کارت زرد این فصل، بازی حساس مقابل سپاهان را از دست داد.
- بر اساس جریمه سال گذشته ، قرار شد دو بازی رفت و برگشت این فصل پرسپولیس با سپاهان در بیرون و زمین بی طرف برگزار شود ، بازی رفت به میزبانی سپاهان در اراک انجام شده بود و حالا با میزبانی پرسپولیس ، دوتیم قرار است در تبریز به میدان بروند. البته شهرهای مشهد ، سیرجان و کرج هم مدنظر هستند.
- روز شنبه 24 اردیبهشت ، دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران طبق برنامه زیر انجام خواهد شد : هوادار با فجرسپاسی ، نفت مسجد سلیمان با نساجی ، آلومینیوم با صنعت نفت ، مس رفسنجان با گل گهر ، فولاد با استقلال ، پدیده با پیکان ، ذوب آهن با تراکتور ، پرسپولیس با سپاهان 
- سه شنبه شب در دو بازی حساس و دیدنی از فوتبال اروپا ، استون ویلا با لیورپول و بارسلونا با سلتا ویگو به مصاف هم خواهند رفت . 
- روز سه شنبه 20 اردیبهشت ، پیکارهای هفته اخیر لیگ دسته اول فوتبال ایران در شهرهای مختلف کشورمان انجام می شود : آرمان گهر با پارس جنوبی ، شاهین بوشهر با خوشه طلایی ، ملوان با سایپا ، استقلال ملاثانی با شمس آذر ، ویستا توربین با شهرداری آستارا ، رایکا بابل با مس کرمان ، شهرداری همدان با استقلال خوزستان و ماشین سازی با خیبر خرم آباد 
- کارلوس آلکاراس از حضور در مسابقات مسترز رم انصراف داد. تنیس‌باز 19 ساله اسپانیایی تنها ساعتی پس از قهرمانی در مادرید با بیان اینکه از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی می‌کند از مسترز رم کناره‌گیری کرد. او در جریان دیدار خود مقابل نادال در مرحله یک چهارم پایانی مادرید مچ پایش پیچ خورده بود.
- در بازی سوم فینال لیگ والیبال برزیل ، بین دو تیم میناس و ساداکروزیرو  ، تیم سادا توانست 3-0 پیروز  و در مجموع سه بازی ،  با برتری 2-1 ،  قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال کشور خود شود.
- بنا بر اعلام رئیس کمیته زنان فدراسیون فوتبال عراق «شهناز یاری» سرمربی سابق تیم فوتسال ایران به زودی سکاندار هدایت تیم ملی این کشور خواهد بود . 
- کلهر، معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان: برای ورود زنان به ورزشگاه ها، سه شهر از این امر مستثنی و حذف شده اند که مشهد از آن جمله است، زیرا شهر مذهبی قواعد خود را دارد.
- شرالدو بکر مهاجم تیم یونیون برلین به عنوان بهترین بازیکن هفته سی و سوم بوندسلیگا انتخاب شد.
- تیم فولاد سپاهان اصفهان با پیروزی دوباره برابر نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ، قهرمان لیگ‌برتر هندبال کشور شد.
- در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان ، یکتا جمالی بانوی ملی‌پوش کشورمان در دسته 87 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت.جمالی در حرکات یک ضرب این دسته، وزنه‌های 94 و 98 و 100 کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد و مدال نقره این بخش را به خود اختصاص داد. او در دوضرب، کار خود را با مهار وزنه 115 و 121 کیلوگرم در حرکت اول و سوم، به پایان برد. یکتا در حرکت دوم وزنه صدوبیست و یک کیلوگرم را از دست داد. این وزنه‌بردار دختر کشورمان در سال گذشته مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرده بود. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار