PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
سفر ستاره تیم فوتبال پاریسن‌ژرمن به شهر مادرید، شایعات درباره انتقال احتمالی او به تیم رئال مادرید را افزایش داد.
کیهان ورزشی-

 قرارداد «کیلیان امباپه» با پاریسن‌ژرمن در پایان این فصل به پایان می‌رسد و خیلی‌ها منتظر یک انتقال بزرگ در فوتبال جهان هستند. در چند سال گذشته امباپه همواره پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی تیم پاریسی را رد کرده و از سوی دیگر تلاش باشگاه رئال مادرید برای خریدن او به نتیجه نرسیده است.

حالا با پایان زمان قرارداد، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده امباپه مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد. تا چند هفته پیش به نظر می‌رسید که کار انتقال او به رئال به پایان رسیده ولی خود این بازیکن در مصاحبه‌ای احتمال ماندن در پاریس را رد نکرد تا دوباره همه چیز نامشخص شود.

حالا و درحالی که زمان بسیار کوتاهی تا پایان این فصل باقی مانده است، این بازیکن در سفر به شهر مادرید توجه همه را به خود جلب کرده است. امباپه همراه با «اشرف حکیمی» هم‌تیمی خود در پاریسن‌ژرمن به شهر مادرید سفر کرده و عکسی از خودشان در مادرید نیز در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

این سفر با استفاده از فرصت مرخصی انجام شده که «مائوریسیو پوچتینو» سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن به بازیکنانش داده است. امباپه در سفر خود در رستورانی نزدیک ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» غذا خورد اما به سوالات خبرنگارانی که در آنجا حضور داشتند پاسخ نداد.

اما امباپه تنها مسافر خبرساز مادرید نبوده است. «مارکا» خبر داده که «ناصر الخلیفی» مالک قطری باشگاه پاریسن‌ژرمن هم برای شرکت در کنگره اتحادیه باشگاه‌های اروپا به مادرید رفته بود.

این اتفاقات درحالی رخ داد که چند روز پیش «له‌پاریسین» خبر داده بود که پاریسن‌ژرمن و امباپه برای امضای قرارداد جدیدی به توافق رسیده است. بر اساس گزارش این رسانه فرانسوی، امباپه با این قرارداد سالیانه ۵۰ میلیون یورو حقوق می‌گیرد و ۱۰۰ میلیون یورو دیگر هم بابت پاداش وفاداری دریافت خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار