PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- چهارشنبه شب ، علاوه بر مسابقه فینال جام حذفی ایتالیا بین اینتر با یوونتوس ، چند بازی دیگر بین الچه با اتلتیکو در لالیگا ، وولورهامپتون با منچسترسیتی ، لیدز با چلسی  در لیگ برتر نیز برگزار خواهدشد.
- با اعلام باشگاه نساجی، هیات مدیره تیم ضمن احترام به بیش از یکسال همکاری نزدیک با ساکت الهامی به مرحله قطع همکاری با ایشان رسیده است. در این باره تا این حد بسنده می‌کنیم که مشارالیه پس از دیدار  مقابل مس و شکست در این مسابقه در رختکن اقدام به رفتاری نموده‌اند که هرگز در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است. 
- درهفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران این نتایج به دست آمد : ملوان 2 - سایپا صفر ، استقلال ملاثانی صفر - شمس آذر صفر ، ویستاتوربین یک - شهرداری آستارا صفر ، قشقایی شیراز یک - مس شهربابک صفر ، رایکابابل صفر - مس کرمان صفر ، شهرداری همدان یک - استقلال خوزستان صفر ، آرمان گهر 2 - پارس جنوبی یک ، شاهین بوشهر 2 - خوشه طلایی ساوه 3 ، ماشین سازی صفر - خیبر 3 
- با اعلام سازمان لیگ ورزشگاه شهیدسلیمانی سیرجان میزبان دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس شد؛ پیش‌تر اعلام شده بود این دیدار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
- عثمان دمبله با 13 پاس گل به صدر جدول بهترین پاسورهای لالیگا صعود کرد. این درحالی‌ است که این ستاره فرانسوی 16 بازی این فصل را از دست داده است .
- هیمین تسیو، مدیر امور مالی و دارایی، پس از 10 سال حضور در منچستریونایتد، این تیم را ترک کرد.
- رونالد آرائوخو پس از برخورد سر به سری که با گاوی داشت روی زمین افتاد.او در حال حاضر هوشیار است و برای انجام آزمایش‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شده است.
- تیم بارسلونا در ادامه پیکارهای هفته 36 لالیگا با نتیجه سه بر یک از سد تیم سلتا ویگو گذشت . 
- با اعلام باشگاه بارسلونا، آرائوخو به دلیل ضربه مغزی، بی‌هوش شده و راهی بیمارستان شد.
- دیدار لیورپول با استون ویلا در لیگ جزیره ، دو بر یک به سود لیورپول خاتمه یافت .
- در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ترکیه ، تیم کایسری اسپور با حضور کامل حسینی و با گل دوم وی ، دو بر یک از سد تیم ترابوزان اسپور گذشت . 
- اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نوجوانان ایران برای اعزام به تاجیکستان اعلام شد : آرشا شکوری، فرزاد رحیمی، عرفان درویش عالی، مانی غلامی، حسام نفری، امیرمحمد رزاقی نیا، ضرغام سعداوی، اسماعیل قلی زاده، سمیر حبوباتی، علی کمایی، کسری طاهری، محمد عسگری، نیما اندرز، علی رضا شریفی، امیررضا جدی، ماهان صادقی، ابوالفضل ذولیخایی، مهدی موسوی، ابوالفضل موردی، رضا غندی پور، امیرمهدی بهمن پور و رئوف سلطانی ، گفتنی است ملی پوشان روز سه شنبه ، 20 اردیبهشت ، تهران را به مقصد تاجیکستان ترک کردند۰
- بانو آریسا خواننده ایتالیایی برنامه آغازین فینال جام حذفی ایتالیا بین اینتر و یوونتوس را اجرا خواهد کرد.
- کمیته اجرایی یوفا در وین تشکیل جلسه داد و برنامه مسابقات نهایی یورو 2024 را که از 14 ژوئن تا 14 جولای 2024 در 10 شهر آلمان برگزار می شود، تصویب کرد.
- علیرضا یوسفی وزنه بردار جوان کشورمان ،  با مهار وزنه 239 کیلوگرم در حرکت دو ضرب ، علاوه بر کسب مدال طلای این حرکت و مدال طلای مجموع ، رکورد تازه ای را نیز در مسابقات قهرمانی جوانان جهان به نام خود ثبت کرد.
 مدال طلای دسته به اضافه 109 جوانان جهان با مجموع وزنه 416 کیلوگرم به یوسفی تعلق گرفت.
-  ارلينگ هالند مهاجم دورتموند ضمن پرداخت 60 میلیون یورو به این تیم با دستمزد 375 هزار پوند در هفته با قراردادى 5 ساله از دورتموند به منچسترسيتى پيوست.
- ویارئال برای فروش پائو تورس مدافع ملی پوش خود، 40 تا 55 میلیون یورو خواستار شده است. چلسی و منچستریونایتد به طور جدی به دنبال جذب مدافع اسپانیایی هستند .
- عیسی آل‌کثیر که با تشخیص کادر پزشکی و همینطور یک تیم متخصص پزشکی با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود با هماهنگی‌های انجام شده دقایقی پیش زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. بدین ترتیب آل‌کثیر 5 تا 6 ماه از میادین دور خواهد بود.
- یانیک هابرر هافبک تیم فرایبورگ به باشگاه یونیون برلین پیوست.
- توافق میان آنتونیو رودیگر و رئال مادرید نهایی شده و مدافع 29 ساله آلمانی در پایان فصل، در انتقالی آزاد و با قراردادی 4 ساله راهی سانتیاگو برنابئو می‌شود.
- طبق اعلام باشگاه اود هورلی لوون بلژیک، کاوه رضایی از این تیم جدا شد.
-  کریم آدیمی مهاجم سالزبورگ با انتقالی به ارزش 38 میلیون یورویی و قراردادی تا سال 2027 به دورتموند پیوست.
- وحید امیری که  به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نتوانست بازی را به پایان برساند ، کمر خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا عمل دیسک را انجام دهد. به این ترتیب ملی پوش پرسپولیس حداقل 6 ماه از میادین دور خواهد بود.
- با اعلام سازمان لیگ ورزشگاه شهیدسلیمانی سیرجان میزبان دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس شد . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها