PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۷۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
در حالی که ۹ ماه از تشکیل تیم فوتبال ایران می گذرد، هنوز کادرفنی ایرانی و بازیکنان این تیم مبلغی را دریافت نکرده‌اند.
کیهان ورزشی-

تیم ملی فوتبال امید ایران که با هزار امید و آرزو برای شکستن طلسم ۴۴ ساله به المپیک، به سراغ مهدی مهدوی‌کیا رفته، این روزها مجددا با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که می‌تواند این تیم را از مسیر اصلی خود منحرف و در نهایت باعث افزایش این طلسم ناکامی به ۴۸ سال شود. 
 جمیع این مشکلات طی چند هفته گذشته منجر به تصمیم محمد محمدی برای استعفا از سمت خود به عنوان مدیر تیم  فوتبال امید شد. البته او درباره دلایل استعفای خود توضیح نداد اما از قرار معلوم مشکلات این تیم یکی، دو مورد نیست و تیم  امید از نظر پشتیبانی در شرایط مساعدی نیست. 
 مهم‌ترین مشکل کنونی تیم امید، مشکلات مالی است که منجر به پرداخت نشدن دستمزد مهدی مهدوی‌کیا و دستیاران ایرانی او طی ۹ ماه گذشته شده است و قراردادهای این نفرات به زودی و بعد از گذشت سه ماه دیگر خاتمه خواهد یافت و شاید با این اوصاف، مهدوی‌کیا تصمیم نگران‌کننده‌ای اتخاذ کند. 
 میرشاد ماجدی، سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال درباره پرداخت نشدن دستمزد مهدوی‌کیا گفت: زمانی که آقای مهدوی‌کیا قرارداد بستند، زمان عزیزی خادم بود. ایشان و همکارانشان بدون این که قرارداد داشته باشند عازم تاجیکستان شدند. در ادامه هم به آلمان رفتند و حضور نداشتند. زمانی که بنده و همکارانم کار را برعهده گرفتیم، خودمان قرارداد را تنظیم کردیم. درست است که پول نداده‌ایم اما ان‌شاءالله وقتی به تهران برگردند مبلغی یا درصدی به آن‌ها پرداخت می‌کنیم. البته مربی خارجی تیم‌ امید دریافتی داشته است.  
برچسب ها: تیم فوتبال امید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار