PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران ، این نتایج رقم خورد : پرسپولیس یک - سپاهان ۲ , فولاد یک - استقلال ۲ ، نفت مسجدسلیمان یک - نساجی یک ، ذوب آهن صفر - تراکتور صفر ، آلومینیوم ۲ - صنعت نفت یک ، گل گهر ۲ - مس رفسنجان یک ، شهرخودرو یک - پیکان یک ، هوادار یک - فجرسپاسی صفر 
- تیم لیورپول پس از تساوی بدون گل در وقتهای معمولی و اضافی با برتری ۶ - ۵ در ضیافت پنالتی ها قهرمان جام حذفی فوتبال انگلیس شد . 
- به دنبال اظهارات و بیانیه‌های اخیر پرسپولیس علیه آبی‌پوشان پایتخت، باشگاه استقلال طی نامه‌ای به کمیته اخلاق، از این نهاد قضایی در فدراسیون فوتبال خواسته است که طبق تعهدات کتبی و شفاهی در جلسه مورخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ با حضور مدیران هر دو باشگاه پرطرفدار در کمیته اخلاق، برخورد فوری و قاطعی را نسبت به تکرار رفتارهای نامناسب مسؤولان باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه استقلال انجام دهد.
- تیمهای پیکان و شهداب یزد از ایران با پیروزی مشابه سه بر صفر بر نمایندگان عراق ، گاز جنوبی و اربیل ، گام اول پیکارهای والیبال باشگاه های آسیا را محکم برداشتند . 
- ایگا اشویانتک با برتری، آرینا سابالنکا راهی فینال رقابت‌های  تنیس رم شد. تنیس‌باز لهستانی که در دوحه و اشتوتگارت هم به‌راحتی حریف بلاروسی را شکست داده بود، در این دیدار نیز به او مجال خودنمایی نداد و با نتایج ۶-۲ و ۶-۱ به برتری رسید تا ضمن کسب ۲۷ـمین پیروزی متوالی خود به فینال مسابقات رم صعود کند. 
اشویانتک ۲۰ ساله فردا در پنجمین فینال پیاپی خود باید به مصاف برنده دیدار جابر و کاساتکینا برود.
- حمید سجادی وزیر ورزش و جوانانن طی حکمی «محمد اسفندیارپور» را به عنوان مشاور وزیر ورزش و عضو کارگروه مطالعات اقتصادی منصوب کرد . 
- بعد از درخواست کمیته انضباطی و پیگیری‌های پلیس فتا، مشخص شد که منشا ایمیل‌های جعلی ارسال شده به فدراسیون فوتبال ایران از هنگ‌کنگ بوده و فرد یا افرادی از این کشور ایمیل‌های جعلی را به ایران ارسال کرده‌اند. پیرو پیگیری‌های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از پلیس بین‌الملل (اینترپل) درخواست شده پیگیری‌های لازم را در خصوص شناسایی افراد جعل کننده در هنگ‌کنگ انجام د
پرونده «اریک بانیاما» همچنان در انتظار پاسخ استعلام‌های لازم و شناسایی جاعلان مدارک غیر واقعی و همچنین ارائه دهندگان اسناد مجعول مورد استفاده در داخل کشور است.
- کریستیانو رونالدو بیش از هر بازیکن دیگری در تاریخ منچستریونایتد موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن ماه این باشگاه شده است.
- یک شنبه شب ، شاهد چند مسابقه فوتبال در لیگ های معتبر اروپا خواهیم بود : تاتنهام - بارنلی ، فاینورد - توانته ، وستهام - منچسترسیتی ، ناپولی - جنووا ، اورتون - برنتفورد ، میلان - آتالانتا ، کادیز - رئال ، ختافه - بارسلونا ، اتلتیکو - سویا ، کالیاری - میلان 
- در ادامه بازیهای والیبال جام باشگاه های آسیا در تهران ، تیم پیکان ایران در ساعت ۱۶ روز یک شنبه به مصاف سانتوری ژاپن خواهد رفت - روبرت لواندوفسکی از بایرن  با 34 بازی و 35 گل زده آقای گل این فصل بوندس لیگا شد.
- در خاتمه مسابقات این فصل لیگ فوتبال آلمان ، بایرن ، دورتموند ، له ورکوزان و لایپزیگ به لیگ قهرمانان راه یافتند ، یونیون برلین در جام اروپا و فرایبورگ در لیگ کنفرانس به مصاف رقبا خواهند رفت،
- در آخرین هفته بازیهای بوندس لیگای آلمان ، اریک هالند مهاجم دورتموند ، برای پیوستن به تیم منچسترسیتی با هواداران تیم خود خداحافظی کرد.
- بایرن مونیخ در فصل جاری بوندس‌لیگا ۴۹ گل خارج از خانه به‌ثمر رسانده‌است. این یک رکورد جدید در یک فصل بوندس‌لیگا است.
- در پیکارهای این هفته لیگ فوتبال آلمان این نتایج به دست آمد : دورتموند ۲ - برلین یک ، وولفسبورگ ۲ - بایرن ۲ 
- تیم نوجوانان ایران با برتری ۹۵ - ۵۳ برابر عراق ، قهرمان بسکتبال غرب آسیا شد .
- مشکات الزهرا صفی در فینال تور جهانی تنیس زیر 18 سال برابر آسلی اوزجان از ترکیه قرار گرفت و با نتیجه 6-4 ، 6- 2 شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
- با تصمیم afc؛ مسابقات مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان با استفاده از  var برگزار خواهد شد.
- با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، چین از میزبانی رقابت‌های جام ملتهای آسیا 2023 به دلیل شرایط کرونا در این کشور انصراف داد.
- میلیچ بازیکن سابق استقلال اعلام کرد چون روسای این باشگاه هیچ پاسخی به درخواست من ندادند مجبورم از آنها به فیفا شکایت کنم . 
- هلندی ها برای برپایی چهاردیدار آینده خود در لیگ فوتبال ملت های اروپا اسامی بازیکنان خود را اعلام کردند . 
- بررسی برکناری ۵ عضو هیأت رئیسه از سمت‌شان در فدراسیون فوتبال طی نامه یکی از اعضای مجمع عمومی لازم‌الاجراست. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار