PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا جنگ اصلی برای مقام قهرمانی میان تیم‌های پیکان، شهداب و سانتوری ژاپن خواهد بود.
کیهان ورزشی- 

 بهروز عطایی با اشاره به موفقیت‌های دوازده سال اخیر تیم‌های ایرانی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: در این سال‌ها تیم‌های باشگاهی ایرانی بیشترین موفقیت را در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا به دست آوده‌اند و در بیست‌‍ویک دوره گذشته، پانزده قهرمانی داشتند.

وی با بیان این که رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا در بسیاری از دوره‌ها تحت اختیار تیم‌های ایرانی بوده است و 22 مدال کسب کردند، گفت: امسال به دلیل میزبانی، دو تیم از ایران در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند و این تیم‌ها تلاش کرده‌اند که بیشترین توان خود را برای این مسابقات به کار بگیرند و با جذب بازیگران خارجی مطرح جهان نیز برای دفاع از عنوان‌های ایران است.

سرمربی تیم ملی با اشاره به تیم‌های باشگاهی قدرتمند حاضر در این دوره از مسابقات، افزود: ژاپن با تیم قوی سانتوری که بازیکن خارجی دارد به این رقابت‌ها آمده و تیم چند ملیتی الریان قطر هم از تیم‌های قدرتمند است. حتی تیم تاراز قزاقستان هم تیمی قابل قبول است که توانست در روز اول قطر و در روز دوم اربیل را شکست دهد.

وی با بیان این‌که تیم‌های عراقی کم تجربه هستند، ادامه داد: جنگ اصلی برای مقام قهرمانی میان پیکان، شهداب و سانتوری ژاپن خواهد بود. بازی‌های خوبی پیش رو داریم. امیدوارم این مسابقات خروجی خوبی برای والیبال ایران داشته باشد.

عطایی در پایان با اشاره به حضور ستاره‌های والیبال در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا خاطرنشان کرد: حضور این چهره‌های سرشناس والیبال می‌تواند به بازدید بیشتر بازی‌ها از سوی هواداران در فضای مجازی، تلویزیون و داخل سالن کمک کند. امیدوارم نتایج به گونه ای باشد که منافع این بازی‌ها نصیب والیبال شود و خروجی خوبی از این مسابقات برای کشورمان به یادگار بماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار