PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای لیگ های فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : تاتنهام یک بارنلی صفر ، استون ویلا یک کریستال پالاس یک ، واتفورد یک لستر ۵ ، لیدز یک برایتون یک ، وستهام ۲ منچسترسیتی ۲ ، وولورهامپتون یک نوریچ یک ، اورتون ۲ برنتفورد ۳ ، بولونیا یک ساسولو ۳ ، ناپولی ۳ جنووا صفر ، میلان ۲ آتالانتا صفر ، کالیاری یک اینتر ۳ ، بیلبائو ۲ اوساسونا صفر ، اتلتیکو یک سوبا یک ، بتیس ۲ گرانادا صفر ، سلتا یک الچه صفر ، کادیز یک رئال یک ، ختافه صفر  بارسلونا صفر ، ویارئال ۲ سوسیه داد یک ، مایورکا ۲ وائه کانو یک ، له وانته ۳ آلاوز یک
- تمامی مسابقات فوتبال کشور تا پابان فصل بدون تماشاگر شد .
- مسابقه دو تیم سپاهان اصفهان و شهرخودرو روز پنجشنبه به جای ساعت ۱۹:۳۰ در ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان انجام خواهدشد. . همچنین دیدار دو تیم فجرشهید سپاسی و ذوب آهن اصفهان پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت به جای ساعت ۲۱:۳۰ در ساعت ۲۰  در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز می شود.
- روز دوشنبه در هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال ایران این دیدارها برگزار می شود: پارس جنوبی با قشقایی ، مس شهربابک با شهرداری همدان ، خیبر با رایکا ، خوشه طلایی با آرمان گهر ، شمس آذر با ملوان ، سایپا با شاهین بوشهر ، استقلال ملاثانی با ماشین سازی ، مس کرمان با ویستاتوربین ، شهرداری آستارا با استقلال خوزستان
- وردربرمن یکی از تیم های ریشه دار فوتبال آلمان با برتری در دیدار امروز خود پس از شالکه به عنوان دومین تیم به بوندسلیگا صعود کرد.
- تیم چلسی با پیروزی ۳-۲ مقابل منچستر سیتی قهرمان جام حذفی فوتبال بانوان انگلیس شد.
- فلوریان کوهفلت با توافق بین طرفین از هدایت تیم وولفسبورگ کناره گیری کرد.
- تیم شهداب یزد در دومین دیدار خود در والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا با نتیجه 3 بر 0  الریان را شکست داد.
- بعد از شکست  تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان و قهرمانی تیم استقلال فشار زیادی روی کادر فنی سرخ‌پوشان به وجود آمد و حتی در فضای مجازی عده‌ای از بازیکنان سابق  خواستار استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربی‌گری پرسپولیس شدند. با وجود این حواشی اما رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس قصد دارد جلسه‌ای با یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم برگزار کند. 
- تیم جنووا با قبول باخت سه بر صفر مقابل ناپولی به سری بی لیگ فوتبال ایتالیا سقوط کرد . 
- تیم پیکان در دومین دیدار خود در  مسابقات لیگ والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا با نتیجه 3 بر 1 سانتوری ژاپن را شکست داد
-  مهدی طارمی مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان و باشگاه پورتو ، در حالی که پرچم ایران را بر دوش داشت در مراسم جشن قهرمانی پورتو در لیک پرتغال شرکت کرد . 
-  یورگن کلوپ دومین سرمربی تاریخ تیم‌های انگلیسی بعد از سر الکس فرگوسن است که موفق به فتح هر سه جام اصلی داخل انگلیس + چمپیونزلیگ شده است ، همچنین، کلوپ اولین سرمربی آلمانی در تاریخ اف‌ای کاپ است که این جام را فتح کرده است.
- واتارو اندو هافبک ژاپنی باشگاه اشتوتگارت به عنوان بهترین بازیکن هفته سی و چهارم و پایانی بوندس لیگا آلمان انتخاب شد.
-  سادیو مانه وینگر لیورپول یکی از گزینه‌های جانشینی رابرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ است.
- صالح مصطفوی کمک مربی استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود. مصطفوی از مدت‌ها قبل به دنبال مهاجرت به خارج از کشور بود و برای فصل آینده در کادر فنی استقلال حضور نخواهد داشت.
- پاری سن ژرمن در ادامه بازیهای لیگ فرانسه با چهار گل مون پولیه را شکست داد که لئونل مسی زننده دو گل بود . 
- نواك جوكوويچ تنیس باز مطرح دنیا در نیمه نهایی جام مسترز رم به رکورد 1000 پیروزی در مسابقات حرفه ای رسید و راهی فینال مسابقات شد تنها 5 بازیکن در تاریخ تنیس مدرن به این رکورد رسیده‌اند( جيمى كانرز، ايوان لندل، راجر فدرر، رافائل نادال و نواک جوكوويچ). 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار