PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
رییس فدراسیون فوتبال روسیه شایعه حضور در کنفدراسیون فوتبال آسیا را رد کرد.
کیهان ورزشی-

 به نقل از راشاتودی، رییس اتحادیه فوتبال روسیه  شایعات مبنی بر این که این سازمان قصد دارد یوفا را ترک کند و به کنفدراسیون فوتبال آسیا بپیوندد را رد کرد.

چند هفته قبل شایعاتی مطرح شد که فدراسیون فوتبال روسیه پس از این که یوفا و فیفا همه تیم‌ها و باشگاه‌های روسی را از حضور در مسابقات بین‌المللی محروم کردند، در حال بررسی حضور در آسیاست.

با اعمال تحریم‌های جدید در ابتدای ماه تمام باشگاه‌های روسیه از حضور در رقابت‌های اروپایی در فصل آینده نیز منع شدند و تیم بزرگسالان از لیگ ملت‌ها حذف شد.

الکساندر دیوکوف، رییس فدراسیون فوتبال روسیه درباره حضور در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما این گزینه را در نظر نمی گیریم. ما عضو یوفا هستیم و عضو یوفا باقی خواهیم ماند. ما خود را در خانواده فیفا و یوفا می‌بینیم. و خواهیم دید که وضعیت چگونه پیش می‌رود.

اظهارات دیوکوف پس از آن بیان شد که الکساندر چفرین، رییس یوفا در مصاحبه‌ای که قرار است به‌زودی منتشر شود، به خبرگزاری اسلوونیایی STA گفت که ایده پیوستن روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا باید از سوی برخی از سیاستمداران مطرح شده باشد و نه فدراسیون فوتبال این کشور. این ایده فوتبال روسیه را «۱۰۰ سال» به عقب بر می‌گرداند.
برچسب ها: روسیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار