PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دو فردی که به یحیی گل‌محمدی حمله کردند، شناسایی شده‌اند.
کیهان ورزشی-

محمد محمدی درباره حواشی دیدار پرسپولیس برابر تراکتور اظهار کرد: متاسفانه شاهد شب سیاهی در فوتبال بودیم. اینگونه اتفاقات را در برخی استادیوم‌ها دیده بودیم اما در دیدار پرسپولیس و تراکتور در اوج خود رقم خورد. این اتفاقات نه در شان باشگاه بزرگ تراکتور و نه مردم خوب تبریز است. فکر می‌کنم از آنجایی این اتفاق شروع شد که مسئولان برگزاری بازی طبق صورت جلسه و دستورالعمل ستاد کرونا بازی را برگزار نکردند. قرار بود فقط ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را بلیت‌فروشی کنند وتماشاگر بیاید اما این اتفاق رخ نداد و تمام ورزشگاه را پر از تماشاگر کردند. وقتی ما میهمان هستیم، تمام مسئولیت برگزاری با تیم میزبان است و ما مسئولیتی نداریم. ما فوتبال بازی می‌کنیم تا هواداران از فوتبال لذت ببرند. ذات ورزش یعنی این که هوادار از فوتبال لذت ببرد. فوتبال رویدادی ورزشی است که هواداران از آن لذت ببرند.

وی در ادامه داد: قبل از آغاز بازی زمانی که آقای گل‌محمدی به زمین رفت تا چمن را بازدید کند، سنگ‌پرانی و بی احترامی شروع شد. بطری آب به سمت آقای گل‌محمدی پرتاب می‌کردند و ناسزا می‌گفتند. این روند ادامه داشت تا اینکه در ابتدای بازی داور، بازی را به خاطر لیزر متوقف کرد. واقعا به چه قیمتی؟ امتیاز بازی برای تراکتور چه ارزشی داشت که هوادارانش چنین رفتاری کردند؟ فوتبال برد و باخت دارد اما واقعا نتیجه گرفتن به چه قیمتی؟

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: قبل از بازی مدیر تیم آقای پیروانی در جلسه هماهنگی مسابقه تاکید می‌کند که ۳۰ درصد ورزشگاه باید تماشاگر حضور داشته باشد اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و تماشاگر زیادی می‌آید. یگان‌ویژه هم برای ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه خودش را آماده کرده بود نه اینکه اندازه کل ورزشگاه تماشاگر حضور داشته باشد.

او همچنین گفت: از دو نفری که به آقای گل‌محمدی حمله کردند شکایت کردیم و از طرف دیگر از مسئولان باشگاه تراکتور هم که نتوانستند بازی را مدیریت کنند شکایت خواهیم کرد. آن دو نفری که به آقای گل‌محمدی حمله کردند شناسایی شده‌اند و تا آخر این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

محمدی درباره بیانیه باشگاه تراکتور هم گفت: این بیانیه واقعا ساده بود. با توجه به مستندات و اتفاقاتی که رخ داد، واقعا جای دفاع نداشت. ما هم خواستار این هستیم که کمیته انضباطی با شدت با این موضوع برخورد کند. اگر به کسی آسیب جدی وارد می‌شد، چشمی کور می‌شد و یا کسی ضربه مغزی می‌شد، باز هم بیانیه می‌دادند و عذرخواهی می‌کردند؟ این رفتار چه توجیهی دارد؟  اگر اتفاق ناگواری رخ می‌داد چه کسی این موضوع را مدیریت می‌کرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار