PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۷۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- اسکای نوشت : آرون فن بیساکا در برنامه های اریک تن هاگ قرار ندارد و منچستر یونایتد آماده فروش این بازیکن در تابستان است.
- استقلالی‌ها، با تصمیم کادرفنی تمرین ندارند و به استراحت می‌پردازند و از فردا تمرینات خود را برای بازی با مس رفسنجان آغاز می کنند.
 - علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان های دوم و سوم استقلال به اردوی تیم ملی امید می‌روند و استقلال در دو هفته پایانی، دروازه‌بان دوم وسوم خود را نخواهد داشت.
- جمعه شب بازی های رده بندی و پایانی والیبال جام باشگاه های آسیا بین تیمهای شهداب یزد با تاراز قزاقستان و پیکان با سانتوری ژاپن برگزار خواهد شد . 
- در ادامه دیدارهای لیگ اسپانیا و همچنین ایتالیا امشب شاهد دو مسابقه تورینو با رم و رئال با بتیس خواهیم بود . 
- دیدار چلسی با لسترسیتی از لیگ برتر انگلیس یک بر یک به پایان رسید.
- کوین ترپ دروازه‌بان آینتراخت فرانکفورت به عنوان بهترین بازیکن فینال لیگ اروپا ۲۰۲۱/۲۲ انتخاب شد.
- پس از نیمه تمام ماندن مسابقه دو تیم تراکتور با پرسپولیس ، اتوبوس باشگاه پرسپولیس تهران با اسکورت پلیس ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک کرد.
- در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران ، این نتایج رقم خورد : تراکتور - پرسپولیس (نیمه تمام ماند) ، استقلال صفر - آلومینیوم صفر ، صنعت نفت صفر - مس رفسنجان ۲ ، فجرسپاسی صفر - ذوب آهن یک ، گل گهر 2 - نفت مسجد سلیمان صفر ، پیکان یک - فولاد 2 
- فیفا از داوران حاضر در جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد که نام علیرضا فغانی داور کشورمان در آن دیده می‌شود. همچنین با اعلام فیفا ۳ داور زن هم در این رقابت‌ها سوت خواهند زد. استفانی فراپارت(فرانسه) ، سلیما موکانسانگا(رواندا) ، یوشیمی یاماشیتا(ژاپن)
- تیم پیکان با پیروزی 3 بر 1 برابر تاراز قزاقستان به فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا صعود کرد.
- باشگاه فرانکفورت با قهرمانی در مسابقات لیگ اروپا بیش از 23.5 میلیون یورو پاداش دریافت کرد.
- ادو آگیره، خبرنگار معروف ال‌چرینگیتو مدعی شد: "پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه پیشنهاد داد که مالک پروژه ورزشی باشگاه باشد. آنها به او اجازه خواهند داد تا مربیان، بازیکنان را به دلخواه خود تغییر دهد. همچنین باشگاه یک پیشنهاد اقتصادی بزرگ را هم به ستاره فرانسوی ارائه داده است."
- برونو فرناندز از منچستر برندهٔ جایزه بازیکن فصل 2021/22 اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای شد. 
- اسپورت نوشت : بارسلونا مذاکرات خود را برای جذب اندریک ، پدیده برزیلی پالمیراس آغاز کرده است.
- روزنامه توتو اعلام کرد ، به نظر می‌رسد دو انتقال را باید نهایی بدانیم؛ پل پوگبا بار دیگر پیراهن یوونتوس را برتن خواهد کرد، در حالی که پائولو دیبالا تصمیمش را برای اینتری شدن گرفته است.
- فدراسیون بین‌المللی بسکتبال اعلام کرد که تیم‌های روسیه و بلاروس اجازه شرکت در جام جهانی این رشته را ندارند.
- تیم شهداب یزد برابر سانتوری ژاپن با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و از رسیدن به فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا بازماند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار