PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- پورتو در شبی که مهدی طارمی گل‌های اول و سوم این تیم را به ثمر رساند، با نتیجه 3-1 توندلا را شکست داد و فاتح جام حذفی پرتغال شد.
- آلیسون بکر و ادرسون بعنوان بهترین دروازه‌بانان فصل 2021-2022 انگلیس انتخاب شدند.
- سون هیونگ مین و محمد صلاح جایزه کفش طلای فصل را دریافت کردندهر دو با 23  گل زده با این تفاوت که ستاره آسیایی این آمار را بدون هیچ ضربه پنالتی به ثبت رساند.
- رابرت لواندوفسکی برای دومین فصل متوالی برنده کفش طلای اروپا شد.
- سرانجام تیم آس میلان قهرمان لیگ فوتبال ایتالیا شد ، این تیم به همراه اینتر ، ناپولی و یوونتوس  به لیگ قهرمانان ، لاتزیو و رم به لیگ اروپا و فیورنتینا به لیگ کنفرانس راه یافتند.در آخرین هفته میلان و اینتر با نتایج مشابه سه بر صفر از سد ساسولو و سمپدوریا عبور کردند . 
- تیمهای منچستر سیتی و لیورپول با 93 و 92 امتیاز قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر انگلیس در فصل اخیر شدند ، در آخرین روز این نتایج به دست آمد : آرسنال 5 - اورتون یک ، منچسترسیتی 3 - استون ویلا یک ، لیورپول 3 - وولورهامپتون یک ، کریستال پالاس یک - منچستر یونایتد صفر ، چلسی ‌2 - واتفورد یک و ...
- کابوس شیاطین سرخ بالاخره به پایان رسید؛ صعود منچستریونایتد به لیگ اروپا با توجه به شکست یک بر صفر مقابل وستهم
- مدیر رسانه‌ای تیم ملی خبر داد: امکان برگزاری بازی ایران و اکوادور در کشور کانادا وجود ندارد.
- زهرا فتحی و گلاره ناظمی دو داور بین‌المللی فوتسال کشورمان در مسابقات فوتسال سی گیم ویتنام قضاوت کردند.
-  کیلیان امباپه با 28 گل و 17 پاس گل عنوان برترین گلزن و برترین پاسور این فصل لوشامپیونه را از آن خود کرد.
-  نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان امروز ۳۵ ساله شد ، یکی از بزرگ‌ترین ورزشکاران تاریخ که در این سن و سال هم‌چنان بهترین تنیس‌باز جهان است و به نظر هم نمی‌رسد به این زودی‌ها قصد توقف داشته باشد.
- با تصمیم فرهاد مجیدی؛ بازیکنان استقلال بعد از قهرمانی در لیگ برتر، با کاپ قهرمانی بر سر مزار ناصر حجازی و منصور پورحیدری حاضر خواهند شد و به چهره های فقید استقلال ادای احترام خواهند کرد.
-  دیدار سوپر کاپ آلمان روز پنچ شنبه 8 مرداد ماه (30 جولای) در ورزشگاه ردبول آرنا بین دو تیم آربی لایپزیگ و بایرن مونیخ برگزار خواهد شد.
- تیم  لایپزیگ برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود جام حذفی آلمان را برد و تبدیل به بیست و ششمین باشگاهی شد که این جام را بالای سر برده است.
- درهفته سی و یکم پیکارهای لیگ دسته اول فوتبال ایران ، مس کرمان به لطف برتری دو بر یک مقابل استقلال خوزستان و با توجه به باخت خانگی دو بر یک ملوان برابر استقلال ملاثانی ، زودتر از موعد مقرر قهرمان شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها