PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- روز سه شنبه ، سوم خرداد ، دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان بدین شرح برگزار خواهد شد : نفت مسجدسلیمان با صنعت نفت (داور : رضا عادل) ، ذوب آهن با نساجی (صفایی) ، فولاد با سپاهان (عرب براقی) ، تراکتور با فجر (حاج ملک) ، پرسپولیس با شهرخودرو (همرنگ) ، مس رفسنجان با استقلال (محمدی) ، آلومینیوم با پیکان (علی بای) ، هوادار با گل گهر (زمانی)
- رافائل لیائو و استفانو پولی از آس میلان بهترین بازیکن و بهترین مربی فصل اخیر لیگ ایتالیا شدند . 
- در پایان رقابتهای این فصل لالیگا ، رئال ، بارسا ، آتلتیکو و سویا به لیگ قهرمانان ، بتیس و سوریه داد به لیگ اروپا و ویارئال به لیگ کنفرانس راه یافتند . 
▫️سایت «channelnewsasia» پرتغال به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و نوشت: مهدی طارمی در فصل اخیر لیگ پرتغال فوق العاده ظاهر شد و در قهرمانی پورتو در لیگ نقشی پررنگ داشت. بازیکن ایرانی با درخشش بی نظیر خود در فصل گذشته دو جام قهرمانی را به پورتو تقدیم کرد.
- میسون مانت به عنوان بهترین بازیکن باشگاه چلسی در فصل ۲۰۲۱/۲۲ انتخاب شد.
-  قرارداد مهدی تارتار به عنوان سرمربی با ذوب آهن یک فصل دیگر تمدید شد.
- به فاصله چند روز بعد از پایان رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا با قهرمانی تیم پیکان صحبت‌هایی در خصوص دوپینگ یکی از بازیکنان ایرانی که در این رقابت‌ها هم حضور داشته، مطرح شده است.
- صاالح اوزجان هافبک تیم کلن با قراردادی 4 ساله به دورتموند پیوست.
- قرارداد مانوئل نویر به عنوان دروازه بان،  با بایرن مونیخ تا سال 2024 تمدید شد.
- فابیو کاروالیو مهاجم پرتغالی و جوان فولهام به لیورپول پیوست.
- دادگاه داوری ورزش پس از نزدیک به دو سال و نیم، بالاخره رای نهایی خود را در پرونده شکایت باشگاه النصر اعلام کرد که بر اساس آن، با توجه به اقدامات و دفاعیات باشگاه پرسپولیس، شکایت باشگاه سعودی به کلی رد شد و آن باشگاه محکوم به پرداخت جریمه گردید.
- لیست 25 نفره تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌های والیبال اعلام شد. پاسورها: جواد کریمی محمدطاهر وادی، فاضل پژومان، علی رمضانی قدرتی‌زن ها: میلاد عبادی پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی، امیرحسن فرهادی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، مجتبی میرزاجانپور، احسان دانش‌دوست ، سرعتی‌زن ها: محراب ملکی، مهدی جلوه، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، امیررضا سرلک، علی اصغر مجرد ، پشت‌خط‌زن ها: امین اسماعیل نژاد، بردیا سعادت، صابر کاظمی، پوریا یلی ، لیبرو: محمدرضا حضرت‌پور، محمدرضا موذن، ابوالفضل قلی پور
- مشکات صفی دختر تاریخ‌ساز تنیس ایران برای حضور در گرند اسلم رولان گاروس وارد شهر پاریس شد. تنیس‌باز البرزی تنها نماینده کشورمان و هم‌چنین نخستین دختر ایرانی است که در بخش جوانان این گرند اسلم حضور می‌یابد. صفی ،  دی ماه گذشته با حضور در مسابقات اوپن استرالیا تاریخ‌ساز شد و اولین پیروزی تنیس ایران را در این گرند اسلم رقم زد.
- کریم بنزما از نگاه هواسکورد به عنوان بهترین بازیکن فصل لالیگا انتخاب شد.
- محمد شریفی، هافبک جوان پرسپولیس با انتشار این استوری از جدایی خود از سرخپوشان خبر داد.
- در پایان رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی بزرگسالان) به میزبانی زاهدان، تیم سیستان و بلوچستان با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، خوزستان با ۳ طلا، ۲ برنز و ۲۴ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و تهران با ۲طلا، ۳ برنز و ۲۲ امتیاز سوم شد. اسامی قهرمانان ۱۳ وزن این مسابقات که مستقیما به اردوهای تیم ملی راه یافتند عبارت است از: جعفر ناصری (خوزستان)، مصطفی ریگی (سیستان و بلوچستان)، مهدی خسروی (کردستان)، سجاد محمدپور (تهران)، دانیال شه‌بخش (سیستان و بلوچستان)، اشکان رضائی (خوزستان)، علی حبیبی‌نژاد (خراسان رضوی)، مسلم مقصودی (سیستان و بلوچستان)، سید شاهین موسوی (تهران)، سیاوش امیدی (خوزستان)، امین مجنونی ) آذربایجان شرقی)، طوفان شریفی (زنجان) و ایمان رمضان‌پور (مازندران).
- در بازی پلی آف بوندس لیگا برای بقا و حذف ، تیمهای هامبورگ و هرتابرلین به میدان رفتند که هرتا با برتری دو بر صفر در لیگ یک باقی ماند . 
- تمام بلیت های فصل آینده 2022/23 بازی های منچستریونایتد یک روز پس از پایان فصل  گذشته به فروش رسید.
- پس از جلسه کمیته انضباطی با حضور داور و ناظر مسابقه دو تیم پرسپولیس و تراکتور در تبریز این کمیته از امید عالیشاه و سعید آقایی دو بازیکن باشگاه پرسپولیس و همچنین افشین پیروانی و کاظم محمودی مدیران دو تیم پرسپولیس و تراکتور نیز به همراه نمایندگان حقوقی باشگاهها برای پاره ای توضیحات دعوت به عمل آورده است. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار