PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام تلاش ما این است استادیوم های آزادی و تختی به پارک ورزش تبدیل شوند.
کیهان ورزشی- 

سیدحمید سجادی در خصوص برنامه هایشان در سفر به استان تهران، بعنوان نماینده ویژه دولت، عنوان کرد: سفر به شمیرانات، پردیس، شرق و شهر تهران از محل های ماموریت امروز بنده است که بخشی از این سفر به بازدید و بررسی وضعیت فعلی اماکن، پروژه ها و استادیوم های ورزشی اختصاص دارد.

وی ضمن اشاره به گزارش مدیر کل استان تهران در خصوص مورد استفاده بودن زمین چمن مجموعه فقط به مدت ۳ ماه در سال، بیان کرد: با توجه به اینکه مطابق استانداردهای سازمان لیگ و Afc زمین چمن برای میزبانی باید در تمامی سال مورد استفاده قرار بگیرد، از ۲ ماه پیش تصمیم به بازسازی کلی زمین چمن گرفته شده است، در حال حاضر در مراحل میانی هستیم و حدود ۳ ماه دیگه فرصت لازم است که چمن به مراحل اولیه بازگردد.

سجادی خاطرنشان کرد: همچنین پیست دو و میدانی یکی دیگر از سرمایه های مجموعه است که نیازمند بازسازی کلی است و باید از نو ساخته شود، این موضوع درخصوص استادیوم های شیرودی و آزادی که بخشی از تاریخ کهن ورزش پایتخت و حتی کشور در این ورزشگاه رقم خورده صدق می کند و نیازمند بازسازی و احیاست.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزشگاه تختی یکی از پایگاه های پرورش قهرمانی و دارایی های ملی است، گفت: بر این اساس مدیرکل ورزش و جوانان استان، برای حفظ مجموعه طرح جامعی نوشته اند که طرح طبق اولویت بندی در حال اجراست.

وی با تاکید بر حفظ اماکن ورزشی قدیم در کنار ساخت و ساز اماکن ورزشی جدید گفت: در حال حاضر در وزارت ورزش و جوانان با ۶ هزار پروژه نیمه تمام مواجه هستیم که اتمام آنها با وجود محدودیت منابع بدلیل نیاز فوری کشور و آحاد مردم به افزایش سرانه ورزشی در دستور کار قرار دارد.

سجادی اظهار داشت: تمام تلاشمان این است که استادیوم های ورزشی بزرگی چون آزادی و تختی با رعایت تدابیر ایمنی به پارک ورزش تبدیل شوند و با گران نشدن ورزش درب استادیوم ها به روی مردم باز شود و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار