PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- با پیروزی دو بر صفر مقابل ماشین سازی در تبریز تیم ملوان انزلی بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت ، قبل از این تیم مس کرمان صعودش را به لیگ برتر جشن گرفته بود . مس در هفته 32 با شهرداری در آستارا بدون گل شد.
- پس از مسجل شدن صعود تیمهای مس و ملوان به لیگ برتر ، فوتبالدوستان در دو استان کرمان و گیلان در شهرهای مختلف به جشن و شادی پرداختند . به پایان بازی‌های این فصل لیگ دسته اول تنها دو هفته باقی مانده است .
- دادگاه بین المللی حکمیت ورزش به دلایل نامشخص برای مرتبه پنجم اعلام رای خود در باره اعتراض فدراسیون جودوی ایران به محرومیت 4 ساله را به تعویق انداخت.
- تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار دوستانه خود برابر امید عراق با نتیجه‌ سه بر یک شکست خورد، تک گل ایران را احمد شریعت‌زاده به ثمر رساند. در مسابقه اول ، کشورمان یک بر صفر پیروز شده بود.
- نواک جوکوویچ در مرحله سوم مسابقات تنیس اوپن فرانسه به راحتی و در سه ست متوالی (3-6 , 3-6 , 2-6 ) برابر آلیاژ بدنه از اسلوونی به برتری رسید و برای سیزدهمین بار متوالی به جمع 16 بازیکن برتر این مسابقات راه یافت. مرد اول تنیس جهان که به دنبال بیست و یکـمین گرند اسلم خود است برای راهیابی به دور یک‌چهارم پایانی و مصاف احتمالی با نادال باید روز یک‌شنبه از سد دیه‌گو شوارتسمن عبور کند.
- مصطفی رستمی ملی پوش سابق بوکس ایران و از مربیان سازنده در استان خوزستان، در 76 سالگی پس از سال ها تحمل درد ناشی از بیماری، درگذشت. زنده یاد رستمی از کارمندان سابق اداره کل ورزش و جوانان استان بود. روحش شاد یادش گرامی باد
- تیم شهرخودرو برای ماندن در لیگ برتر باید 2 دیدار سخت آینده خود برابر  پرسپولیس در تهران و مقابل فولاد در مشهد پیروز شود . همچنین این تیم باید منتظر شکست نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی مقابل  استقلال  باشد. با توجه به اینکه شهرخودرو در این فصل تنها 2 پیروزی کسب کرده ، بقای این تیم در گرو پیروزی مقابل پرسپولیس و فولاد است و با این تفاسیر ماندن آنها در لیگ چیزی شبیه به معجزه خواهد بود.
- شنبه شب در ساعت 23.30 ورزشگاه استاد ده فرانس شهر پاریس در کشور فرانسه ، شاهد بازی فینال لیگ قهرمانان فوتبال اروپا بین تیمهای لیورپول از انگلیس و رئال مادرید از اسپانیا خواهد بود ، تاکنون رئال سیزده بار و لیورپول شش بار قهرمان این مسابقات شده اند . قضاوت این دیدار بر عهده تیم داوری فرانسه است . 
- در هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول ، این نتایج در روز جمعه رقم خورد : شهرداری آستارا صفر - مس کرمان صفر ، ماشین سازی صفر - ملوان 2 ، ملاثانی یک - شاهین بوشهر صفر ، مس شهر بابک صفر - ویستاتوربین صفر ، خیبر خرم آباد صفر - قشقایی شیراز صفر ، خوشه طلایی 3 - رایکا 2 , سایپا یک - آرمان گهر یک ، پارس جنوبی یک - استقلال خوزستان صفر
- در مسابقات بسکتبال با ویلچر مردان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ، تیم ایران با شکست 74 - 46 تایلند ، میزبان رقابت‌ها، به فینال راه یافت ، برنده دیدار استرالیا با کره جنوبی ، رقیب ایران در بازی پایانی خواهد بود . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار