PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۷۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
مراسم رونمایی از سردیس چهره‌های ماندگار ورزش برگزار شد.
کیهان ورزشی-

مراسم رونمایی از سردیس چهره‌های ماندگار ورزش ایران (حسن غفوری فرد، اکبر ترکان، زنده یاد محمدرضا یزدانی خرم و استاد ابوالقاسم فارسی) از ساعت ۱۰ صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزارشد.

در این مراسم محمد طالقانی، داورزنی، حسن غفوری فرد و جمعی از پیشکسوتان والیبال و کشتی و همچنین برخی خانواده های بزرگانی که از سردیس شان رونمایی شده بود حضور داشتند.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه  در ۴ سال گذشته سعی کردیم به همه نشان دهیم که ورزش ما تاریخ و تبار دارد، عنوان کرد: باید یک روز برای همه ورزشکاران سردیس درست و از آنها تقدیر شود. ما از این تجلیل ها به دنبال شخص نیستیم بلکه به دنبال شخصیت هستیم که به جوانان معرفی کنیم.

 وی ادامه داد: ۱۰ تالار تهیه کردیم که همه کسانی که در این ورزش سهم داشته اند دیده شوند. تالار مشاهیر جانبازان ، تالار فوتبال و.... امروز هم تالار چهره های ماندگار را رونمایی کردیم. این آغاز بدون پایان است. ورزش دو ساحت دارد یک ساحت مدال و سکو و دیگری پهلوانی.

 در این مراسم همچنین ناصر عظیمی، محمدرضا طالقانی و حسن غفوری فرد به صحبت پرداختند و در پایان نیز حضار به احترام جانباختگان حادثه آبادان و همچنین پیشکسوتان مرحوم که از سردیس آنها رونمایی شد، یک دقیقه سکوت کردند و به قرائت فاتحه پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار