ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۷۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
در آستانه سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، جامعه ورزش و جوانان با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
کیهان ورزشی-

در آستانه سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی،  امروز یکشنبه ۸ خرداد جامعه ورزش و جوانان با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین، روسای فدراسیونهای ورزشی، مدیران کل استان‌ها و مدیران ستادی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان والای امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: وقتی دست نوشته های ارزشمند امام راحل به ویژه در خصوص ورزش و جوانان را مرور می کنیم، می بینیم بیانات ارزشمندی پیرامون پرداختن به مسائل جوانان، توجه به مسائل ورزشی و...  به یاد گذاشتند که امروز در مدیریت ورزشی کاربرد بسیاری دارد.

وی با اشاره به جمله معروف امام خمینی (ره) که در تمام ابعاد انسانی ورزش کنید، گفت: پایه و اساس تمام ورزش ها از تعلیم و تربیت آغاز می شود و به ورزش همگانی می رسد و این چیزی که امام راحل به آن تاکید دارند که در تمام ابعاد انسانی ورزش کنید. قطعا با ورزش تعلیم و تربیت می‌توانیم به تمام ابعاد ورزش توجه داشته باشیم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: جمعی که امروز در حرم مطهر حضور دارند، منتخبین بهترین مدیران ورزش کشور، مدیران کل  سراسر کشور و تعداد قابل توجهی از روسای فدراسیون‌های ورزشی، مدیران ستادی و معاونین وزارت ورزش و جوانان هستند که در سمینار ۲ روزه ای که در تهران برگزار شد، حضور داشتند.

سجادی خاطرنشان کرد: امروز با حضور در حرم مطهر سعی کردیم با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) عهد و پیمان مجددی ببندیم و امانتدار خوبی باشیم تا در حضور رهبرمان جامعه ورزش همواره سربلند باشند و با توفیقاتی که بدست می آورند، مورد توجه مقام معظم رهبری قرار بگیرند.

وی در پایان افزود: امیدوارم با اعتمادی که دولت مردمی و انقلابی به جامعه ورزش دارند، ورزش کشور در تمام عرصه ها با مدیریت خوب مدیران حاضر در حرم مطهر همواره بدرخشد و پرچم کشور در میادین مختلف به اهتزاز در آید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار