PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۷۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
آیین‌نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک اصلاح شد و قرار است در چند روز آینده به کمیته بین‌المللی المپیک ارسال شود.
کیهان ورزشی-

 اعضای مجمع کمیته ملی المپیک در نشست فوق العاده به تاریخ 6 شهریور برای برگزاری انتخابات رای مثبت داد. پیش از این کمیته ملی المپیک اعلام کرده بود احتمالا 15 تا 20 تیر ثبت نام از نامزدها برای پست های مختلف انجام خواهد شد که حالا به نظر می رسد کمیته ملی المپیک در این خصوص برای زمان قطعی به تصمیم نهایی رسیده است.

کیکاووس سعیدی درباره زمان ثبت نام از نامزدها و همین طور ویرایش آیین نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک، اظهارداشت: آیین نامه ویرایش شده و طی امروز و فردا برای تایید نهایی به کمیته بین المللی المپیک ارسال می شود. در خصوص زمان ثبت نام هم تاریخ 20 تیر قطعی شده است و امیدواریم تا آن موقع تایید آیین نامه هم به دست ما برسد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک همچنین درباره اینکه دستورالعمل انتخاب خبرگان برای حضور در انتخابات کمیته به کجا کشیده شد، عنوان کرد: پیش نویس آیین نامه خبرگان آماده شده و به زودی در هیات اجرایی مطرح می شود. هفته آینده به دلیل تعطیلات نشستی نخواهیم داشت و هفته بعد از آن جلسه ما برگزار می شود.

سعیدی با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی روز المپیک، گفت: امروز این نشست با حضور مدیران ارشد کمیته برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد. 23 ژوئن هر سال روز المپیک است که کمیته ملی المپیک برنامه های متنوعی دارد از جمله اینکه در این دوره 2 استان آذربایجان شرقی و کیش در برنامه ها مشارکت دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار