PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در سه مسابقه باقی مانده از هفته 29 لیگ برتر فوتبال ایران ، فولاد سه بر صفر از سد سپاهان گذشت ، تیم گل گهر سیرجان دو بر صفر خود را به تیم هوادار تحمیل کرد و پرسپولیس هم دو بر یک بر شهر خودرو پیروز شد.
- با شکست 2 - 1 شهرخودرو برابر پرسپولیس ، شانس نایب قهرمانی قرمز پوشان تهران افزایش یافت اما نماینده مشهد در لیگ برتر ، سقوطش به لیگ دسته اول حتمی شد .
- با رای کمیته انضباطی؛ دیدار فجر سپاسی با پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر بدون تماشاگر شد . 
- با اعلام رای کمیته استیناف؛ دیدار شهیدقندی یزد و نود ارومیه ازلیگ دسته دوم فوتبال ایران تکرار می شود . 
- قضاوت مسابقه فولاد با سپاهان از هفته 29 لیگ که با برتری سه بر صفر تیم خوزستانی خاتمه یافت ابتدا بر عهده عرب براقی بود اما چند ساعت قبل از شروع این دیدار ، داوری بازی به اشکان خورشیدی واگذار شد . 
- روز نهم خرداد , دوشنبه ، دوبازی از هفته سی ام لیگ برتر فوتبال کشورمان بین استقلال با نفت مسجد سلیمان و پیکان با مس رفسنجان در ساعت 19 برگزار خواهد شد . 
- قرار است مراسم جشن قهرمانی تیم استقلال تهران در لیگ بیست و یکم فوتبال ایران پس از بازی با نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی انجام شود .
- حامد لک ، سنگربان پرسپولیس با دریافت کارت زرد برابر شهرخودرو، بازی بعدی تیمش مقابل فجرسپاسی را از دست داد.
- باشگاه منچستریونایتد انگلیس اعلام کرد رالف رانگنیک از این تیم جدا شده و سمتی به عنوان مشاور نیز در فصول بعد نخواهد داشت.
- درآمد پنج باشگاه‌ از لیگ قهرمانان اروپا بدین شرح اعلام شد . رئال مادرید (قهرمان) : 138 میلیون یورو ، لیورپول (نایب قهرمان) : 122 میلیون یورو ، منچستر سیتی : 113 میلیون یورو ، بایرن مونیخ : 103 میلیون یورو ، اتلتیکو مادرید : 94 میلیون یورو
- تونی کروس آلمانی هافبک رئال برای پنجمین بار فاتح لیگ قهرمانان شد (4 بار با رئال و یک بار با بایرن مونیخ). با احتساب آمار جام باشگاه‌های اروپا، تنها پاکو جنتو توانسته با شش قهرمانی در این رقابت‌ها، حد فاصل سال‌های 1956 تا 1966 با رئال، عملکرد بهتری از کروس داشته‌باشد.
- باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان قهرمان لیگ اروپا در تاریخ 10 آگوست ( چهار شنبه 19 مرداد) در دیدار سوپرکاپ یوفا در شهر هلسینکی فنلاند به مصاف تیم رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان خواهد رفت.
- مارسلو مدافع برزیلی که با 25 قهرمانی به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شد، تایید کرد که این آخرین حضورش در جمع کهکشانی‌ها بوده و از این تیم جدا خواهد شد.
- تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید با ثبت بیشترین کلین شیت و 9 سیو مقابل لیورپول به عنوان بهترین بازیکن دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار