ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۷۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
امیر قلعه نویی قهرمانی استقلال را تبریک گفت.
کیهان ورزشی-

 امیر قلعه نویی، پیشکسوت باشگاه استقلال با انتشار یک پست در اینستاگرامش قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم را تبریک گفت. در پایین متن  پست قلعه نویی را مشاهده می کنید:

    سلام از نو
    حرف اول، تبریک به قهرمان لیگ فوتبال ایران استقلال است که در تاریخش جای هیچ جامی خالی نیست و همیشه پس از سختی‌ها با قدرت برمی‌گردد. این تبریک متعلق به هواداران، مدیریت و کادرفنی باشگاه استقلال است که در تمام فصل با ثبات کار کردند و به موفقیت رسیدند.
    بزرگنمایی و حیثیتی کردن اتفاقات بین باشگاه استقلال و گل‌گهر نیز از اذهانی می‌آید که چندسالی است بخل، حسادت و کینه را تبدیل به سنگ کرده‌اند تا چهره دیگری از استقلال نشان دهند ، به همین دلیل در این سالها با وجود پیشنهاد بازگشت دور ایستاده‌ام و همیشه فاصله خود را حفظ کرده ام تا شائبه ای به وجود نیاید و این نام بزرگ را همیشه در قلب خود نگه داشتم و گمان می‌کنم با این کار هیچکس نمی‌تواند استقلال را از من بگیرد.
    جام هایی که با حضور من در استقلال کسب شده نیز امروز در ویترین باشگاه استقلال است و در خانه من نیست و زیر سوال بردن آنها کمکی به استقلال نمی‌کند و تنها نفرت می‌سازد. در همین استقلال و کنار بزرگانش آموختم که تعهد داشتن به کاری که انجام می‌دهیم از عشق مهم‌تر است و آنچه در باشگاه پرتوان گل‌گهر انجام دادم وظیفه من بود و هست و برایم فرقی نمی‌کند چه کسی از انجام وظیفه من رنجور می‌شود. قبل‌تر این موضوع را در سپاهان، ذوب آهن و تراکتور که بیشترین آسیب را از جریانی مشخص در فوتبال ایران خوردند ثابت کردم و بدون محافظه کاری و ملاحظه پیدا و پنهان فریاد زدم و کم تهمت و ناسزا نشنیدم.
    ناسزاهایی که گاه تحملشان از توان بیرون بود و متاسفانه در این سال‌ها فضای مجازی بسیار کدر و آزار دهنده شده است و به همین خاطر مدتی از این فضا هم فاصله گرفتم. اگرچه می‌دانم عمر ناسزاها هم به اندازه عشق ورزیدن ها در دنیای فوتبال کوتاه است و گاهی این ناسزاها از دهان کسانی بیرون می‌آید که روزگاری شما را دوست داشتند. پس چه بهتر که همه پای تعهد و شرافتمان بایستیم.
    در پایان باز هم قهرمانی تیم استقلال را تبریک می‌گویم و امیدوارم طلسم قهرمانی سوم در آسیا هم شکسته شود.
    می‌دانم که مدیران متخصص، پاک، دلسوز و توانای باشگاه گل‌گهر هم از هیچ کمک و همراهی با باشگاه استقلال در آینده دریغ نخواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار