PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۹
کیهان ورزشی-

به نقل از روزنامه کیهان، روز گذشته با برگزاری مجمع عمومی داوران حضور کوتاه مدت رئیس‌معزول در فوتبال این مملکت بدون بررسی دلایل برکناری اش از سوی اعضای مجمع رسما به پایان رسید تا عزیزی خادم دیگر شانسی برای بازگشت به فدراسیون نداشته باشد.
این اتفاق در شرایطی رخ داد که رئیس‌معزول از چند روز قبل با کمک جریان رسانه‌ای خود ژست انسان‌های مظلوم را گرفته و خواستار حضور در مجمع و ارائه توضیحات به اعضای آن شده بود ولی کمیته اخلاق اجازه چنین کاری را به او نداد تا پس از برگزاری مجمع‌، برکناری اش کاملا رسمی‌شود.
نکته‌ای که در چند ماه گذشته کمتر کسی به آن توجه کرده، پرداختن به دلایل واقعی برکناری عزیزی خادم بود. متاسفانه عده‌ای با گمراه کردن اذهان به طرح مسایل دسته دومی چون اسناد مالی و پاداش‌های غیرمتعارف که شاید در هر دوره‌ای بوده پرداختند تا «ذبح اخلاق در اردوی تیم ملی» به کلی فراموش شود.
غافل از آنکه عزیزی خادم آن روزی حکم «باطل شد» روی پیشانی‌اش نشست که فکر کرد چون تیم ملی به جام جهانی رفته هر عمل زشتی مباح است و می‌توان با هنجارشکنی فرهنگی و مغایر با آرمان‌های اجتماعی چشم را روی مسایل اخلاقی بست تا جایی که یک بازیکن به اصطلاح ملی محیط مقدس تیم ملی را با جای دیگر اشتباه بگیرد!
او رفت تا درس عبرتی برای سایرین شود، سایرینی که بدانند اگر مدیریتشان توام با صداقت و اخلاص نباشد و با فریب و سیاهکاری میدانداری کند، خیلی زود مقدمات سقوط شان فراهم می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار