PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- بیرانوند، دروازه‌بان فصل گذشته بواویشتای پرتغال با امضای قراردادی ، رسما به پرسپولیس پیوست.
- تست های پزشکی پریشیچ در لندن انجام شد و او قراردادی 2 ساله با تاتنهام امضا کرد. اعلام رسمی انتقال توسط تاتنهام مشخص نیست.
- باشگاه استقلال که در مراسم جشن قهرمانی لیگ ، ملی پوشانش را به همراه داشت با صدور اطلاعیه‌ای از اسکوچیچ معذرت‌خواهی و از او درخواست کرد با حضور و بازگشت 5 بازیکن این تیم در اردو موافقت کند.
- در جریان برپایی دومین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال ، مهدی طارمی، ستاره ایرانی باشگاه پورتو به اردو اضافه شد تا در جمع ملی پوشان شرکت کند.
- در چهارمین روز از رقابت‌های جهانی موی تای به میزبانی ابوظبی و در مرحله یک چهارم نهایی مسابقه وزن 63.5 کیلو بزرگسالان، مسعود عبدالمالکی جوزف مولر از آمریکا را ناک اوت کرد و‌ راهی مرحله نیمه نهایی شد.
- با اعلام سازمان لیگ ، مسابقه دو تیم فجرشهیدسپاسی و پرسپولیس از هفته سی ام لیگ برتر روز پنجشنبه 12 خرداد ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود؛ این مسابقه بدون حضور تماشاگر است . 
- توئیتر رسمی AFC قهرمانی باشگاه استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران را تبریک گفت و نوشت: به استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر ایران تبریک می گوییم.آنها در تمام فصل بدون شکست باقی ماندند. همه ۳۰ بازی را بدون شکست بودند.
- آنخل دی‌ماریا اعلام کرد پس از جام جهانی 2022 از عرصه ملی خداحافظی خواهد کرد . 
- وینیسیوس جونیور برزیلی و کریم بنزما فرانسوی ، مهاجمان رئال ، به عنوان بهترین بازیکن جوان و برترین توپچی فصل لیگ قهرمانان انتخاب شدند.
- پیام نیازمند، سروش رفیعی، آرمین سهرابیان، سعید صادقی و مهدی شیری پنج بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی اضافه شدند تا جای بازیکنان استقلال را در این اردو بگیرند.
- نخستین بازی تدارکاتی ایران برای آماده‌سازی در راه جام جهانی رسمی شد.
بنابراین تیم ملی از ساعت 00:30 بامداد روز 22 خرداد در ورزشگاه 60 هزارنفری سنتناریو در پایتخت اروگوئه میهمان این تیم خواهد بود.
- با اعلام «حسن کامرانی‌فر»، مجمع انتخاباتی فوق‌العاده فدراسیون فوتبال برای انتخاب رئیس فدراسیون، هشتم شهریورماه برگزار می‌شود.
- در هفته سی و سوم و ماقبل پایانی بازیهای لیگ دسته اول فوتبال ایران که روز پنج شنبه ، 12 خرداد ، انجام خواهد شد دو تیم صعودکننده مس کرمان و ملوان انزلی به ترتیب با تیمهای پارس جنوبی و شاهین بوشهر روبرو خواهند شد.
- در بازیهای هفته آخر لیگ دسته دوم فوتبال ایران و از گروه اول ، چوکا با شهدای رزکان کرج و شهرداری بندرعباس با نیروی زمینی تهران مصاف خواهند داد . 
- دیدار روز سه شنبه لیگ برتر فوتبال بین نساجی و تراکتور لغو و پرونده این بازی به دلیل عدم معرفی ورزشگاه از سوی تیم میزبان به کمیته انضباطی ارجاع داده شد.
- مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد که موضوع عزل چهار عضو هیات رئیسه مورد بررسی و رای گیری قرار گرفت. بر اساس رای گیری انجام شده احسان اصولی و طهمورث حیدری در سمت‌شان ابقا شدند اما با عزل مهرداد سراجی، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از رسمیت افتاد. با این شرایط هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا روز برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال، نمی تواند مصوبه‌ای داشته باشد.
- چهارشنبه شب ، شاهد دو بازی اسکاتلند با اوکراین و لهستان با ولز در مرحله پلی آف منطقه اروپا ، راهیابی به جام جهانی قطر خواهیم بود . 
- در آغاز بازیهای مرحله گروهی فوتبال زیر 23 سال آسیا ، تیمهای ایران و قطر ساعت 17,30 روز چهارشنبه به میدان خواهند رفت‌. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار