PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
محل تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در دوحه قطر از فردا تغییر خواهد کرد.
کیهان ورزشی-
تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به وقت دوحه (۲۱ به وقت تهران) در زمین تیم السد قطر و در دمای ۲۹ تا ۳۱ درجه این شهر برگزار کرد.

* طبق برنامه قرار با وجود کیفیت خوب زمین السد، با توجه به فاصله زیاد آن با هتل روتانا (محل اقامت ملی‌پوشان در دوحه) قرار است تیم ملی از فردا محل تمرینات خود را تغییر بدهد و در یکی از زمین‌هایی که در جام جهانی از آن استفاده خواهد شد، تمریناتش را پیگیری می‌کند.

* مسئولان تیم ملی و فدراسیون فوتبال همچنان در حال نهایی کردن بازی دوستانه برای شاگردان دراگان اسکوچیچ هستند. البته ابتدا قرار است بازی دوم تیم ملی که باید در روزهای پایانی فیفادی یعنی روزهای 22 تا 24 خرداد انجام شود، قطعی شود و سپس حریف تدارکاتی تیم ملی در بازی اول مشخص خواهد شد.

* با اضافه شدن سردار آزمون و مهدی مهدی‌پور به اردو، تمرین امشب تیم ملی با 29 بازیکن برگزار شد اما ابوالفضل جلالی نیز فردا با دریافت ویزا، به جمع ملی‌پوشان ملحق خواهد شد‌.

* در ساعات اخیر اخباری درباره احتمال برگزاری بازی با آفریقای جنوبی مطرح شد اما به این دلیل که شرایط دیدار با  این تیم برای ایران مانند دیدار با اروگوئه بود و طبق نظر اسکوچیچ تیم ملی نباید فاصله زیادی را تا این کشور طی کند، سفر ملی پوشان به ژوهانسبورگ منتفی است زیرا سرمربی کروات اعتقاد دارد شاگردانش باید هر دو بازی دوستانه را در دوحه برگزار کنند و از قطر خارج نشوند زیرا در صورت سفر به کشور دیگر، چند جلسه تمرینی را از دست خواهند داد. البته اگر امکان سفر تیم آفریقای جنوبی به دوحه فراهم شود، مسئولان تیم ملی از برگزاری بازی با این تیم استقبال بیشتری خواهند کرد.

* از میان سه کشور الجزایر، کنگو و کامرون با توجه به اینکه قرار است تیم الجزایر به دوحه سفر کند، مذاکرات با این تیم نسبت به دو کشور دیگر جدی تر است زیرا هنوز وضعیت حضور کامرون و کنگو به این شهر مشخص و قطعی نشده است. البته فدراسیون به جز این سه کشور با برخی کشورهای دیگر هم برای برگزاری بازی دوستانه در حال مذاکره است‌. 

* محمدجواد پاینده، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال این اخبار را تایید کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار