PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- مسابقات لیگ ملتهای فوتبال اروپا که در چهار دسته آغاز شده است با ثبت این نتایج در شب سوم ادامه یافت : کرواسی صفر - اتریش 3 ، فرانسه یک - دانمارک 2 , بلژیک یک - هلند 4 , قزاقستان 2 - آذربایجان صفر ، بلاروس صفر - اسلواکی یک ، لتونی 3 - آندورا صفر ، لیختین اشتاین صفر - مولداوی 2
- شنبه شب در ادامه بازیهای دسته یک لیگ ملتهای فوتبال اروپا و از گروه سوم ، مجارستان با انگلیس و ایتالیا با آلمان روبرو خواهند شد .
- تیم فوتبال امید ایران تحت مربیگری مهدی مهدوی کیا ، در دومین بازی خود از مرحله مقدماتی مسابقات زیر 23 سال آسیا به میزبانی ازبکستان در ساعت 17.30 مقابل ترکمنستان قرار خواهد گرفت . ایران در بازی اول با قطر یک بر یک شده بود . 
- باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای با جدایی فرهاد مجیدی مربی فصل اخیر و به پایان رسیده خود موافقت کرد .
- در پی مصدومیت شدید زورف در انتهای ست دوم، تنیس‌باز آلمانی از ادامه بازی انصراف داد و به این ترتیب نادال راهی فینال شد. مچ پای زورف هنگام ضربه فورهند به‌ شکل دلخراشی پیچ‌ خورد و بازیکن آلمانی در حالی که از شدت درد فریاد می‌زد روی زمین افتاد. تیم پزشکی در پی این حادثه به‌ سرعت وارد زمین شد و زورف را روی ویلچر از زمین خارج کردند. او بعد از چند دقیقه با عصا به زمین برگشت و انصرافش را اعلام کرد.
- اورلیو بوتا مدافع راست باشگاه رویال آنتورپ با قراردادی تا سال 2026 به اینتراخت فرانکفورت پیوست.
- مجتبی سرآسیایی که هدایت تیم فجرسپاسی شیراز را بر عهده داشت پس از سقوط این تیم به لیگ دسته اول با هواداران خداحافظی کرد.
- پیتر پاریک مدافع 35 ساله هرتابرلین قراردادش را با این باشگاه به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
- فیل فودن توپچی انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شد و به این ترتیب بازی انگلیس مقابل مجارستان را از دست داد و بازی مقابل آلمان در هاله ی از ابهام قرار دارد.
- منچستریونایتد اولین پیشنهاد رسمی خود را برای جذب فرنکی دی یانگ با مبلغی حدود 60 میلیون یورو به بارسلونا ارائه کرده است.
- ‍ تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب 4 مدال طلا، 4 مدال نقره و 2 مدال برنز بعنوان قهرمانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف قزاقستان و رنکینگ اتحادیه جهانی دست یافت.
55 کیلوگرم: 1- پویا دادمرز (ایران) ، 60 کیلوگرم: 1- علیرضا نجاتی (ایران) 2- پویا ناصرپور (ایران) ، 72 کیلوگرم: 1- محمدرضا گرایی (ایرن) ، 77 کیلوگرم : 3- محمدرضا مختاری (ایران) ، 82 کیلوگرم: 2- پژمان پشتام (ایران)  ، 87 کیلوگرم: 1- رامین طاهری (ایران) ... 7- علی شریفی (ایران)97 کیلوگرم : 2- مهدی فلاح (ایران) , 130 کیلوگرم : 3- علی اکبر یوسفی (ایران)
- با اعلام مدیر ارتباطات فدراسیون فوتبال الجزایر، دیدار تدارکاتی این تیم برابر ایران در کشور قطر قطعی شده است و دو تیم روز ۲۲ خرداد به مصاف هم خواهند رفت.
- الکساندر لاکازت از آرسنال جدا شد.
- از نساجی خبر می رسد که سران این باشگاه پس از اخراج ساکت الهامی ، سرمربی خود قصد دارند حمید مطهری ، کمک مربی پرسپولیس را به عنوان سرمربی به خدمت بگیرند . 
- داوید دخیا از نگاه بازیکنان به عنوان بهترین بازیکن سال باشگاه منچستریونایتد انتخاب شد.
- دررقابتهای جهانی موی تای ۲۰۲۲ - ابوظبی ، عبدالمالکی روز شنبه در رقابتی حساس برای کسب مدال طلا با موی تای کار تایلندی پیکار کرد.
- حسین قربانزاده به عنوان رییس کمیته مصارف استقلال و پرسپولیس انتخاب شد.
- پس از استعفای فرهاد مجیدی از سمت مربیگری استقلال ، سران این باشگاه در تلاش هستند تا بارزوان لوچسکو مربی سابق الهلال و تیم ملی رومانی وارد مذاکره شوند . 
- با توجه به توافق باشگاه پرسپولیس با دانیال اسماعیلی‌فر، جدایی رامین رضاییان از جمع شاگردان یحیی گل محمدی قطعی شده است.
- ژرژ ژسوس، سرمربی اسبق بنفیکا به عنوان سرمربی فنرباغچه انتخاب شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار