PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در دومین روز از بازیهای زیر 23 سال فوتبال آسیا ، تیم امید ایران با مربیگری مهدی مهدوی کیا 2 - 1 به ترکمنستان باخت ، کشورمان در مسابقه نخست با قطر یک بر یک کرده بود . در دیگر دیدار روز سوم ، ازبکستان در میان ناباوری ‌6 - 0 بر قطر غلبه کرد.
- در مسابقات موی تای قهرمانی جهان- امارات ، پرونده تیم ملی ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره، ۱۲ برنز،مجموع ۱۸ مدال و ایستادن در مکان دهم جدول رده بندی بسته شد. 
- دنیل فارکه سرمربی آلمانی سابق نوریچ به عنوان سرمربی جدید باشگاه گلادباخ منصوب شد.
- رافائل واران به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرد.
- سید احمد موسوی بازیکن سابق استقلال در لیست مازاد گل گهر قرار گرفت.
- شکیرا ، خواننده کلمبیایی الاصل و همسر پیکه مدافع بارسا ، به خاطر رابطه نامشروع همسرش با مادر یکی از بازیکنان ، قصد جدایی از او را دارد . 
- کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن باشگاه منچستر یونایتد در فصل ۲۰۲۱/۲۲ انتخاب شد.
- مارکا مدعی شد؛ باشگاه مایورکا بدنبال جذب امیر عابدزاده گلر تیم‌ملی ایران خواهد بود‌.
- پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 برای باشگاه های لیگ برتر از جمعه 10 ژوئن باز می شود و در روز پنجشنبه 31 سپتامبر بسته می شود.
- از گوشه و کنار شنیدیم رضا عنایتی سرمربی هوادار از تیمش جدا شد.
- اولتیماتوم جدی محرم نوید کیا ، سرمربی سپاهان؛هر بازیکنی دوست دارد جدا شود همین امروز برود . وی تاکید کرد هیچ بازیکنی را در این تیم به زور حفظ نخواهد کرد.
- باشگاه پرسپولیس برای تقویت خود مذاکره با اسماعیلی فر ، رفیعی ، شهباززاده و فلاح را آغاز کرده است ، از طرفی اسماعیلی فر از سپاهان اعلام کرد که تاکنون با هیچ تیمی در خصوص جدایی از سپاهان صحبتی نداشته است . 
- روزنامه استار نوشت : اریک تن‌هاگ مربی جدید منچستر می‌گوید که با کمک ستاره‌های منچستریونایتد این تیم را باز هم به دوران باشکوه و پرافتخار بازمی‌گرداند.
- گابریل وینگر بایرن مونیخ در رادار رئال مادرید قرار گرفته است، بازیکنی که تا ۲۰۲۳ قرارداد دارد. هنوز تمدید نکرده است و بدش نمی آید به اسپانیا بیاید.
- کارلوس توز، مهاجم آرژانتینی سابق تیم های شهر منچستر، یوونتوس و بوکاجونیورز در سن 38 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. توز که سال 2021 از بوکاجونیورز جدا شده بود، اعلام کرد که دیگر قصد ندارد به صورت حرفه ای فوتبال بازی کند.
- کسپر تنیس باز تازه به دوران رسیده در مورد رویارویی با رافائل نادال در فینال گفت : «من با تماشای بازی‌های رافا بزرگ شدم و حالا در فینال باید با او روبرو شوم. رافا همیشه الگوی من بوده است. چه زمانی بهتر از فینال یک گرند اسلم برای اولین رویارویی با او. حداقل او با شاگرد آکادمی خودش بازی می‌کند، امیدوارم که دیدار جذابی باشد.»
- در ادامه رقابتهای لیگ ملت های فوتبال اروپا ، از گروه سوم دسته اول ، آلمان و ایتالیا با گلهای کی میش و پلگرینی یک بر یک شدند و مجارستان هم با پنالتی دقیقه 66 یک بر صفر انگلیس را شکست داد. یک شنبه شب در دنباله این بازی‌ها ، جمهوری چک با اسپانیا و پرتغال با سوئیس دیار خواهند کرد . 
- تیمهای ملی عربستان و کلمبیا در مصطفی دوستانه یک شنبه شب به میدان می روند . 
- فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از جدایی از این تیم به عنوان سرمربی اتحاد کلبا انتخاب شد .
- ایگور پانادیچ مربی سابق پرسپولیس و حال حاضر تیم ملی عمان در اردوی تیم‌ ملی ایران حضور یافت.
- بر اساس مقررات و پروتكل هاى بهداشتى كشور قطر تست كرونا صبح روز شنبه از همه اعضاى تيم گرفته شد كه نتايج همه تست ها منفى بوده است. تيم ملى كه تا كنون دو جلسه تمرينى را در دوحه پشت سر گذاشته عصر شنبه سومين تمرين خودش را برگزار کرد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار