PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تیم ملی فوتبال ولز با پیروزی مقابل اوکراین پس از ۶۴ سال به جام جهانی صعود کرد و همگروه ایران در این رقابت ها شد. گل تیم ولز به اشتباه توسط مدافع حریف به ثبت رسید . 
- شایعه‌ای در فوتبال ایران منتشر شد مبنی براینکه برانکو ایوانکوویچ مربی اسبق ایران و فعلی عمان، مانع برگزاری بازی ایران و عمان شده است اما سرمربی تیم ملی عمان تاکید کرد از ابتدا هم قرار نبود ایران و عمان به مصاف هم بروند و هیچ توافق و مسابقه‌ای در کار نبوده است.
- رافائل نادال با ثبت نتایج 6 - 3 , 6 - 3 , 6 - 0 مقابل رقیب فینالیست قهرمان تنیس رولان گاروس شد.
- رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام بولات تورلیخانوف و رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای 14 و 15 خردادماه در آلماتی قزاقستان برگزار شد و تیم چهار نفره کشورمان در این مسابقات به 3 مدال طلا و یک مدال نقره دست یافت. حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرحسین زارع در اوزان 86، 92 و 125 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و امیرحسین فیروزپور در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.
- گل رونالدو به تاتنهام بهترین گل این فصل باشگاه منچستریونایتد انتخاب شد.
- حیدر عبدالرزاق ، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عراق که کارنامه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۰۷ را دارد چند روز پیش از سوی افرادی ناشناس به شدت مورد ضرب شتم قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد. بعد از چند روز تلاش ولی در نهایت این فوتبالیست مشهور عراقی از شدت جراحات جان خود را از دست داد.
- ‏جمال بلماضی سرمربی الجزایر گفت بازی ایران قطعی نشده ولی اگر برگزار شود از بازیکن‌هایی استفاده می‌کنم که تاکنون کمتر به آنها فرصت بازی در تیم ملی رسیده است . 
- علیرضا بیرانوند با قراردادی سه ساله به پرسپولیس پیوست و دوباره سرخپوش شد.
- سادیو مانه با هت‌تریک برابر حریفش بنین در چهارچوب مقدماتی جام ملتهای آفریقا با 32 گل به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی سنگال تبدیل شد.
- در ادامه بازیهای لیگ ملتهای فوتبال اروپا مصاف جمهوری چک با اسپانیا 2 - 2 و پرتغال با چهار گل سوئیس را شکست داد. در سایر بازی‌ها این نتایج رقم خورد : صربستان 4 - اسلوانی یک ، سوئد یک - نروژ 2 , قبرس صفر- ایرلند شمالی صفر ، جبل الطارق صفر - مقدونیه 2 ، بلغار 2 - گرجستان 5 , کوزوو صفر - یونان یک ، سن مارینو صفر - مالت 2 
- گارنیک مهرابیان بازیکن و مربی با سابقه فوتبال کشور و از بنیان گذاران تیم فوتبال آرارات تهران در خارج از کشور دارفانی را وداع گفت. مهرابیان قبل از فعالیت درباشگاه آرارات در استقلال بازی می‌کرد و سابقه عضویت در تیم ملی را هم داشت. او در تیم ارامنه هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی به جوانان خدمت کرد. روحش شاد 
- مسابقه تدارکاتی فوتبال بین تیمهای عربستان و کلمبیا ، یک بر صفر به سود کلمبیا خاتمه یافت . آرژانتین نیز با پنج گل خود را به استونی تحمیل کرد . آمریکا با اروگوئه و مکزیک با اکوادور هم بدون گل شدند.
- در دو مسابقه از مرحله گروهی رقابتهای زیر 23 سال فوتبال آسیا در ازبکستان ، تیمهای ویتنام و کره جنوبی بدون گل شدند ، دردیدار دیگر ، تایلند 3 - 0 مالزی را برد . در دوبازی روز دوشنبه ، ژاپن با عربستان و امارات با تاجیکستان به میدان خواهند رفت. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار