PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۷۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کیهان ورزشی-

علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری که معمولا پس از وقوع هر فاجعه ای یا سکوت اختیار می کند و یا سیاست فرار به جلو را پیش می گیرد و بعد از افتضاح خروج یک وزنه بردار دختر از هتل محل اقامت خود و پناهندگی اش نیز کمتر در دسترش خبرنگاران قرار می گرفت، اخیرا بلافاصله نسبت به قهر ملی پوشان واکنش نشان داد. اقدامی که مثل تمام واکنش های وی در این سالها، تنها تلاشی برای پاک کردن صورت مسئله بود. اما جالب ترین، عجیب ترین و البته خنده دار ترین صحبت وی در این مصاحبه آنجایی بود که وی خودش را با زنده یاد پرویز دهداری معلم اخلاق ورزش ایران مقایسه کرده و گفته بود:« اینکه در این موقعیت ورزشی و اجتماعی کشور چنین اقدام کردند، من را یاد مرحوم دهداری می اندازد! که مورد کم لطفی قرار گرفت و حال و هوای آن موقع را حس می‌کنم که زیبنده نیست.»
جهت اطلاع جناب مرادی که به خود اجازه داده چنین مقایسه ای را انجام دهد باید یادآور شویم که زنده یاد پرویز دهداری به دلیل ایستادگی پای اصول اخلاقی و نه برای حفظ جایگاه خود و میز و صندلی اش مورد بی مهری ستارگان فوتبال ایران در آن روزگار قرار گرفت و اتفاقا در ادامه با تکیه بر همان اصول زمینه ساز رشد و شکوفایی ستارگانی شد که پایه های فوتبال ملی ایران را ساختند.
 مکتب دهداری و اصول دهداری کوچکترین سنخیتی با فدراسیون شما که افرادش برای چند روز ماندگاری بیشتر با تبر به جان ریشه های وزنه برداری افتاده اند ندارد. فلسفه دهداری را چه ارتباطی با نوع مدیریت مخرب شما که نه توانستید ستاره ها را حفظ کنید و نه پایه های این رشته را تقویت کردید؟

*حمید ترابپور


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار