PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۷۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تیم ملوان بندر انزلی پس از شش سال حضور در لیگ آزادگان بار دیگر با قهرمانی در دسته اول به لیگ برتر فوتبال ایران برگشت ، ملوان با پیروزی یک بر صفر مقابل ویستاتوربین تهران در انزلی صدرنشین و قهرمان شد و جشن پیروزی برپا کرد اما نماینده تهران با این باخت به دسته پایین تر رفت . مس کرمان دوم شد ، تیمهای ماشین سازی و شاهین بوشهر هم مثل ویستاتوربین بار سقوط بستند . 
- با وجود تلاش مدیران برای حفظ محرم نوید کیا به عنوان سرمربی در سپاهان ، وی به خاطر مشکلات شخصی و خانوادگی از هدایت این تیم کناره گیری کرد . 
- چهارشنبه شب در ادامه پیکارهای لیگ ملتهای فوتبال اروپا ، ولز با هلند و بلژیک با لهستان روبرو خواهند شد . 
- در دو مسابقه از سری بازیهای لیگ ملت های فوتبال اروپا ، ایتالیا دو بر یک از سد مجارستان گذشت و مصاف تماشایی آلمان با انگلیس در مونیخ یک بر یک به پایان رسید 
- در آغاز پیکارهای والیبال لیگ ملتهای جهان ، تیم ایران سه بر یک بر چین پیروز شد و در سایر بازی‌ها این نتایج رقم خورد : صربستان 3 - بلغار یک ، آلمان 3 - کانادا صفر ، اسلوانی صفر - آمریکا 3 
- تیم ملی فوتبال استرالیا بازی پلی آف قاره آسیا مقابل امارات برای راهیابی به جام جهانی قطر را با پیروزی دو بر یک پشت سر گذاشت ، این دیدار در الریان قطر برگزار شد که گل امارات دقیقه 57 توسط کائو و دو گل استرالیا در دقایق 53 و 83 توسط جکسون و هروستیک رقم خورد . 
- بازی نماینده آسیا ، استرالیا و پرو ، تیم پنجم آمریکای جنوبی ، برای صعود به جام جهانی آینده ، روز دوشنبه 23 خرداد در الریان قطر انجام خواهد شد . برنده این دیدار در گروه چهارم جام جهانی با تیمهای فرانسه ، تونس و دانمارک همسفر می شود . 
- تیم فوتبال امید ایران با تساوی یک بر یک برابر ازبکستان ، با دو امتیاز عملا از صعود به مرحله بعد مسابقات زیر 23 سال فوتبال آسیا بازماند . در بازی دیگر این گروه ، قطر و ترکمنستان 2 - 2 شدند . در سایر بازی‌ها این نتایج رقم خورد : استرالیا یک اردن صفر ، عراق 3 - کویت یک 
- در دو دیدار چهارشنبه شب از بازیهای مرحله گروهی فوتبال زیر 23 سال آسیا ، کره جنوبی با تایلند و ویتنام با مالزی مصاف خواهند داد .
- شجاع خلیل زاده بازیکن ملی پوش و ایرانی ، با قرارداد یک ساله به تیم الاهلی قطر پیوست . 
- با آنکه جذب بازیکنان جدید از سوی پرسپولیس آغاز شده اما همچنان سیدجلال حسینی مدافع آخر قرمزپوشان چشم انتظار است تا سرمربی این تیم رای ادامه همکاری باشگاه با او را صادر کند ، اگر جواب منفی باشد مقصد بعدی سید جلال بازگشت به تیم سابق یعنی ملوان خواهد بود.
- فرانک کرامر با قراردادی تا سال 2024 به عنوان سرمربی جدید باشگاه شالکه آلمان انتخاب شد . 
- کمیته انضباطی لیگ فوتبال ، پرونده بازی نیمه تمام فینال نونهالان کشور بین فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان را مورد بررسی قرار داد و در نهایت تیم سپاهان را متخلف و نتیجه دیدار را سه بر صفر به سود فولاد اعلام کرد . 
- با آنکه هنوز جواد نکونام برای جدایی از فولاد و قبول مربیگری استقلال هیچ صحبتی نداشته ولی مدیر عامل تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر اعلام کرد به طور حتم ، مربی فصل آینده استقلال یک ایرانی خواهد بود ، آجورلو گفت : هیچ وقت دلارهای خارجی و گرانقیمت را زیر پای مربیان خارجی نمی ریزیم بلکه یک فرهاد مجیدی جدید می سازیم .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار