PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۷۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- مرحله گروهی بازیهای لیگ ملت های فوتبال اروپا پی گیری شد و طی آن تیم بلژیک با نتیجه جالب توجه شش بر یک از سد لهستان گذشت ، هلند دو بر یک خود را از کنار ولز عبور داد ، اسکاتلند با دو گل بر ارمنستان فائق آمد و اوکراین یک بر صفر تیم ایرلند را شکست داد.
- در ادامه پیکارهای لیگ ملت های فوتبال اروپا ، پنج شنبه شب پرتغال با چک و سوئیس با اسپانیا مسابقه خواهند داد.
- در پیکارهای فوتبال زیر 23 سال آسیا ، کره جنوبی با یک گل و ویتنام با دو گل به ترتیب از سد تیمهای تایلند و مالزی گذشتند ، پنج شنبه شب ژاپن با تاجیکستان و عربستان با امارات مصاف خواهند داشت . 
- رقابتهای لیگ والیبال ملت های جهان ادامه یافت و طی آن لهستان ،  فرانسه  و برزیل به ترتیب با نتایج مشابه 3 - 0 بر تیمهای آرژانتین ، ایتالیا و استرالیا پیروز شدند ضمن آنکه تیم ژاپن سه بر یک بر هلند فائق آمد . 
-  الکساندر لاکازت با قراردادی تا سال 2025 به تیم لیون فرانسه پیوست.
- فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال با دریافت 1.35 میلیون دلار (معادل 42 میلیارد تومان) از اتحاد کلبا به گران‌ترین مربی ایرانی تبدیل شد.
-  فران جوتگلا ضمن تشکر از سران باشگاه ، از هواداران بارسلونا خداحافظی  و به تیم کلوب بروژ بلژیک پیوست.
- قوانین جدید فوتبال که توسط یان دیرک فن‌درزی، مدیر فوتبال آماتور در وب سایت KNVB وایرال شده در فصل جدید لیگ فوتبال هلند اجرا خواهد شد : اخراج پنج دقیقه‌ای برای کارت زرد ،  تعویض های نامحدود ، دو نیمه 30 دقیقه ای ، دریبل زدن از ضربه ایستگاهی ،  شوت زدن به جای پرتاب اوت و ...
- مراسم قرعه کشی فصل آتی دو لیگ معتبر فوتبال اسپانیا و ایتالیا طی روزهای اول مرداد و سوم تیرماه انجام می شود .
-  لوکا مودریچ قرارداد خود را با رئال‌مادرید تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.
- محمد صلاح به عنوان بهترین بازیکن باشگاه لیورپول در فصل ۲۰۲۱/۲۲ انتخاب شد.
- ملادن فرانچیچ، سرمربی اسبق فولاد که در لیگ چهارم و در فصل 83-84 توانست این تیم را قهرمان لیگ برتر ایران کند، در سن 67 سالگی درگذشت.
-  دانیال اسماعیلی‌فر با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.
-  فریزر فورستر دروازه‌بان سابق ساوتهمپتون با قراردادی آزاد به تاتنهام ملحق شد .
- باشگاه نیوکاسل انگلیس  از کیت اول خود برای فصل ۲۰۲۲/۲۳ رونمایی کرد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد زمان بندی برگزاری لیگ قهرمانان آسیا از سال آینده با فرمت اروپایی خواهد شد و به جای آغاز در فصل بهار از فصل پاییز این رقابت ها شروع می شود. تغییر در زمان بندی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا در سال 2023 دیگر این تورنمنت را نداشته باشیم و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید از سال 2024 آغاز می شود.
- باشگاه سپاهان ضمن پذیرش استعفای محرم نوید کیا ، مربی فصل گذشته خود ، با انتشار متنی از زحمات وی تقدیر  و اعلام کرد به زودی نام سرمربی جدید این باشگاه اعلام خواهد شد .
- هری کین مهاجم باشگاه تاتنهام با گلزنی برابر آلمان با 50 گل از رکورد بابی چارلتون عبور کرد و به دومین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس تبدیل شد. مهاجم انگلیس تنها ۳ گل با رکورد "وین رونی" و کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی کشورش فاصله دارد.
- مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان، قرار است طی روزهای 9 تا 21 آگوست 2022 ( 18 تا 29 مرداد سالجاری) در شهر کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی برگزار شود. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار