PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای لیگ ملت های فوتبال اروپا ، تیم ملی پرتغال با حضور نود دقیقه ای رونالدو ، دو بر صفر از سد تیم جمهوری چک گذشت ، اسپانیا نیز یک بر صفر سوئیس را شکست داد. در دیگر دیدارها این نتایج رقم خورد : مالت یک - استونی 2 , جبل الطارق یک - بلغار یک ، مقدونیه صفر - گرجستان 3 , کوزوو 3 - ایرلند شمالی 2 , یونان 3 - قبرس صفر ، نروژ صفر - اسلوانی صفر ، سوئد صفر - صربستان یک 
- دور آخر مرحله گروهی فوتبال زیر 23 سال آسیا ادامه یافت و این نتایج به دست آمد : ژاپن 3 - تاجیکستان صفر ، عربستان 2 - امارات صفر
- تیمهای آرژانتین و ژاپن در دنباله پیکارهای والیبال لیگ ملتهای جهان با نتایج مشابه سه بر یک از سد تیمهای آلمان و چین گذشتند ، فرانسه ، ایتالیا و برزیل نیز با همین نتیجه بر تیمهای صربستان ، لهستان و اسلوانی پیروز شدند و آمریکا نیز سه بر صفر خود را به هلند تحمیل کرد . امشب تیم ایران با هلند مصاف می دهد ، صربستان و آرژانتین هم به میدان می روند .
- با پیشنهاد امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و موافقت هیئت‌مدیره باشگاه گل‌گهر، مجتبی سرآسیایی به کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان بازگشت. سرآسیایی فصل پیش نیز دستیار امیرقلعه‌نویی بود و در اواخر نیم فصل‌دوم با موافقت وی و باشگاه گل‌گهر، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز شد. گفتنی است تمرینات تیم فوتبال گل گهر سیرجان از دهم تیرماه آغاز می‌شود.
- با تصمیم روسای کارخانه و هیات مدیره باشگاه آلومینیوم ، محمد رجاییان مدیرعامل جدید این تیم شد. پیش از این حمید محرابی مدیرعاملی این باشگاه را برعهده داشت اما هیات مدیره آلومینیوم تصمیم به تغییر مدیرعامل گرفت ، در چند روز گذشته زمزمه های تغییر مدیریتی در این باشگاه شنیده می شد.
- یوفا به دلیل استفاده هواداران مارسی فرانسه از نارنجک های دود زا ، درگیری با هواداران حریف و سر دادن شعار علیه این نهاد ، قصد دارد دیدار های خانگی این فصل مارسی در لیگ قهرمانان اروپا را بدون تماشاگر برگزار کند.
- داوود فنایی؛ مربی دروازه‌بان های پرسپولیس از این تیم جدا شد.
- پس از انتشار خبر حضور رضا عنایتی در باشگاه استقلال و مذاکره با مدیران این باشگاه،هواداران ناراضی به صفحه شخصی او در اینستاگرام هجوم بردند و با کامنت های متعدد خواستار عدم حضور وی در کادر فنی تیم فوتبال استقلال شدند.
- باشگاه استقلال درمورد انتخاب سرمربی اطلاعیه داد و اعلام کرد ، مذاکره با گزینه‌های مختلف جهت هدایت تیم استقلال با هدف ورود قدرتمند به فصل آینده با دقت فراوان در حال انجام است.
- نمایندگان آنتونی بازیکن برزیلی آژاکس در منچستر حضور دارند تا با باشگاه انگلیسی مذاکره کنند. بر همین اساس احتمالا وضعیت این وینگر برزیلی طی روزهای آینده مشخص شود. انتظار می‌رود ارزش هر گونه انتقالی 60 میلیون یورو باشد. منچستریونایتد رابطه خوبی با آژاکس دارد و همین می‌تواند در جریان این گفتگوها به آن‌ها کمک کند.
- باشگاه لندنی تاتنهام اطمینان دارد می‌تواند هری کین مهاجم خود را متقاعد کند که تا پایان دوران حرفه‌ای ، در این تیم بماند.
- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه در سکانس فیلم Los Protectores محصول کشور آرژانتین حضور خواهد داشت و برای اولین بار نقش بازیگری را تجربه خواهد کرد. این فیلم در سال 2023 منتشر خواهد شد.
- در خاتمه پیکارهای مرحله گروهی ، تیمهای ازبکستان ، استرالیا ، کره جنوبی ، عربستان ، ترکمنستان ، عراق ، ویتنام و ژاپن توانستند به مرحله یک چهارم نهایی فوتبال زیر 23 سال آسیا صعود کنند ، ایران از سه بازی با دو تساوی (قطر 1-1 و ازبکستان 1-1) و یک شکست (1-2 ,ترکمنستان) از صعود بازماند.
- از اردوی تیم ملی والیبال ایران خبر رسید محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی کشورمان از ناحیه انگشت شست دچار آسیب‌دیدگی شد، ولی با وجود درد زیاد همچنان ترجیح داد در ترکیب بازی با چین باقی بماند و برای پیروزی تیم ملی تلاش کند. این بازیکن پس از مسابقه تحت درمان قرار گرفت.همچنین رضا عابدینی سرعتی‌زن تیم ملی از ناحیه زانو احساس درد می‌کرد که با هماهنگی کادر پزشکی از زانوی وی ام آر ای گرفته شد. پس از مشخص شدن آزمایش‌ در خصوص شرایط وی تصمیم‌ گیری خواهد شد.
- داود سید عباسی سرمربی فصل قبل شهرخودرو با مدیران فجرسپاسی به توافق رسید و فصل آینده این تیم را در لیگ دسته اول هدایت خواهد کرد. 
- مبلغ انتقال دائمی اللهیار صیادمنش به تیم هال سیتی، 2.5 میلیون یورو اعلام شد که طبق توافق انجام شده، 20 درصد از این انتقال، معادل 15 میلیارد تومان به استقلال ، تیم سابق او خواهد رسید.
- جمشید پاک‌منش قهرمان پیشین بوکس آسیا و مربی سابق تیم ملی ، پس از یک دوره طولانی بیماری ، دار فانی را وداع گفت . روحش شاد
- گنارو گتوزو مربی ایتالیایی با قراردادی دو ساله هدایت والنسیا را بر عهده گرفت. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار