PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۷۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در مرحله یک چهارم نهایی پیکارهای فوتبال زیر 23 سال آسیا ، روز شنبه استرالیا با ترکمنستان و ازبکستان با عراق روبرو خواهند شد . 
- در ادامه رقابتهای والیبال لیگ ملتهای جهان تیم ایران در سه ست متوالی با نتایج ‌‌26-24 , 25-21 , 25-21 , سه بر صفر مقابل هلند تن به شکست داد . درسایر بازیهای این شب ، صربستان 3-2 از سد آرژانتین گذشت ، آمریکا سه بر دو ژاپن را برد ، بلغار  3-2 به آلمان باخت ، فرانسه سه بر صفر بر کانادا فائق آمد ، اسلوانی سه بر صفر خود را به استرالیا تحمیل کرد .
- پس از پیشنهاد باشگاه پیونیک ارمنستان و قبول این درخواست توسط باشگاه سپاهان، میلاد جهانی با قراردادی قرضی به این تیم پیوست.قرارداد جهانی تا پایان سه بازی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا اعتبار دارد و یک ماهه است. این باشگاه ارمنستانی برای حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا خود را آماده می‌کند. 
- مصاف تیمهای فوتبال نود ارومیه و شهید قندی یزد از هفته 22 بازیهای گروه دوم لیگ دسته 2  ، که با رای کمیته استیناف ، دوباره برگزار شد با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید ، این دو تیم در فاصله دو هفته به خاتمه مرحله گروهی هنوز برای دوم شدن  امیدوارند . از این گروه (دوم) و همچنین گروه اول قبلا تیمهای شاهین بندر عامری و چوکا تالش به لیگ دسته اول صعود کرده بودند.
- حضور پورموسوی برای هدایت تیم استقلال خوزستان و هدایت یزدی به عنوان مدیر عامل در تیم نفت مسجد سلیمان پایان یافت . 
- میثم دلخانی، قهرمان کشتی فرنگی جهان که از ناحیه آرنج دست چپ دچار آسیب دیدگی شده بود، با نظر پزشکان متخصص دست خود را مورد جراحی قرار داد.
- کلهر ،  معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در پاسخ به این سوال که ملی‌پوشان فوتبال درصورت کسب چند پیروزی در جام جهانی مشمول معافیت از خدمت سربازی خواهند شد، گفت: کسب مساوی در هر سه بازی، کسب یک مساوی و یک برد یا صعود از مرحله گروهی با هر نتیجه‌ای ، مشمول معافیت از خدمت است . 
- آندریاس کریستینسن از چلسی لندن ، تیم سوم فصل گذشته لیگ برتر انگلیس جدا شد.
- تیم کره جنوبی ، راه یافته به جام جهانی قطر ، در مسابقه ای تدارکاتی با پاراگوئه تن به تساوی 2-2 داد اما ژاپن دیگر تیم آسیایی 4 -1 بر تیم ملی غنا پیروز شد . 
- آندره پیروی ایتالیایی  با قراردادی تا سال 2024 هدایت فاتح گمنام کاراگومروک را بر عهده گرفت .
- باشگاه ویارئال بند تمدید دو ساله قرارداد سرژ اوریه را فعال نخواهد کرد و او اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود . 
-  لوییس کامپوس به عنوان مدیر ورزشی جدید پاری‌سن‌ژرمن و جانشین لئوناردو انتخاب شد.
-  فرناندو سانتوس سر مربی تیم ملی فوتبال پرتغال به رکورد 100 بازی حضور بر روی نیمکت این تیم رسید.
- اعضای تیم فوتبال امید کشورمان پس از حذف از رقابت‌های زیر 23 سال قهرمانی آسیا، روز جمعه از تاشکند به تهران بازگشتند.
- پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا از روز شنبه رسما باز شد.
- باشگاه شباب الاهلی امارات که دو بازیکن ایرانی به اسامی نوراللهی و قائدی را در اختیار دارد ، قائدی را در لیست فروش قرار داده است ، مجیدی و استراماچونی برای جذب مهاجم بوشهری و سابق استقلال رقابت دارند.
- میثم قشلاقی بوکسور سنگین وزن تیم ملی ایران که در اولین تجربه آسیایی خود عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، پس از مسابقات قهرمانی جهان دچار مصدومیت شد و تاکنون نتوانسته روی رینگ حاضر شود. وی که کنفدراسیون آسیا به او لقب "تایسون بوکس آسیا" را داده، درباره آخرین وضعیت خود توضیح داد: در حال انجام فیزیوتراپی هستم و فعلا به سطحی از بهبودی نرسیده‌ام که تمرینات بوکس خودم را شروع کنم. 
- رحیم پور نیز با انتشار پستی از کادرفنی پرسپولیس جدا شد تا دومین شرط درویش مدیرعامل باشگاه برای بقای گلمحمدی که همان تغییر مربی بدنساز است ، نیز محقق شود.
- در دو مسابقه از مرحله گروهی لیگ ملت های فوتبال اروپا . تیم کرواسی با یک گل دانمارک را برد و مصاف فرانسه با اتریش یک بر یک به پایان رسید. در ادامه این رقابت‌ها،  شنبه شب ، انگلیس با ایتالیا ، آلمان با مجارستان ، هلند با لهستان و ولز با بِلژیک  دیدار خواهند کرد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار