PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
تیم ملی استرالیا همانند اکثر دوره‌های گذشته در بازی پلی آف راهی جام جهانی شد تا هوادارانش تا آخرین دم، نگران صعود این تیم باشند.
کیهان ورزشی- 

پرو و استرالیا دوشنبه شب در چارچوب آخرین مرحله از پلی آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار پس از تساوی بدون گل در ۱۲۰ دقیقه بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی، استرالیا با عملکرد بهتر توانست به برتری برسد تا با برتری ۵ بر ۴ در جام جهانی قطر حضور داشته باشد.

استرالیا تنها تیمی در جهان است که حالات مختلف صعود به جام جهانی را تجربه کرده و در این دوره هم صعودش تا دقیقه ۹۰ در هاله‌ای از ابهام بود اما آن‌ها در گذشته آن قدر تنبیه شده بودند که این بار برابر امارات و در ادامه برابر پرو اشتباه نکردند و به عنوان تیم سی و یکم راهی این رقابت‌ها شدند تا در پاییز از بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی جا نمانند. کانگوروها با صعود به عنوان ششمین تیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به جام جهانی، امیدوار هستند در حد و اندازه‌های جام جهانی ۲۰۰۶ ظاهر شوند و از اعتبار اقیانوسیه دفاع کنند.

این تیم در حالی در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های فرانسه، دانمارک و تونس هم‌گروه شده است که در دوره قبلی با دو تیم یعنی فرانسه و دانمارک هم‌گروه بود. هم‌چنین پرو یکی از تیم‌هایی بود که در دوره قبلی در گروه استرالیا بود و جالب این که استرالیا برای صعود به جام جهانی قطر موفق به شکست این تیم شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار