PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۷۴۰۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
مدیرمسئول کیهان ورزشی در گفت‌و‌گویی با برنامه آفساید رادیو جوان از وضعیت حاکم بر تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کرد.
کیهان ورزشی-

سید محمد سعید مدنی مدیرمسئول کیهان ورزشی  در گفت‌و‌گویی با برنامه آفساید رادیو جوان با انتقاد از وضعیت حاکم بر تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: متاسفانه موضوع دلالی هر روز در تیم‌های باشگاهی و تیم ملی فوتبال کشورمان پررنگ‌تر شده و شک نکنید که تیم ملی فوتبال ما دست دلالان است و هر شخصی که نگاهی اجمالی به تیم ملی بیندازد متوجه خواهد شد که دلالان تیم ملی را بسته‌اند. 
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فدراسیون فوتبال نداریم گفت: وقتی یک سری از افراد در حال حاضر در کادر مدیریتی فدراسیون هستند که هیچ جایگاهی در فوتبال نداشته‌اند و بیشتر به فکر میز خود هستند تا ارتقاء جایگاه فوتبال کشور وضعیت همین می‌شود. وقتی آدم‌ها سر جایشان قرار نگیرند مطمئن باشید چون شخصیت آن‌ جایگاه را ندارند نمی‌توانند جلوی فساد و دلالی را بگیرند.
مدنی با اشاره به حضور سجادی در قطر و اینکه از وزیر ورزش انتظار بیشتری می‌رود، افزود: این تیم ملی سرتا پا ایراد دارد؟ چه کسی می‌خواهد به داد این فوتبال برسد؟ چه کسی می‌خواهد جلوی جریان دلالی را بگیرد؟ توقع ما از آقای سجادی برخورد با جریان‌ها است. آقای سجادی باید مو را از ماست بیرون بکشد. الان آبرو و حیثیت ملی یک مملکت در میان است. ما در فوتبال کشورمان افراد خوشنام و کاربلد زیادی داریم ولی شاهد هستیم همان جریان دلالی یک مربی درجه 3 و4 اروپای شرقی را درراس کادرفنی تیم ملی قرار می‌دهد که معلوم نیست روی چه اصولی به تیم ملی رسیده است.
وی با اشاره به تغییراتی که در کادرفنی تیم ملی درآستانه بازی‌های جام جهانی سال 1998 رخ داد وتیم ملی توانست پس از جا به جایی سه مربی بازی‌های خوبی انجام دهد، گفت: به نظر من در این زمان باقیمانده تا جام جهانی می‌توان با تغییر کادرفنی مشکلات تیم ملی را به حداقل رساند و باید سرمربی فعلی را هرچه سریع‌تر برکنار کنند. در این میان سخن آن دسته افرادی که مدام تکرار می‌کنند «زمان کم است و نباید دست به تغییرات زد» حرف جریانی دلالی است که از وضع موجود منتفع می‌شود.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
حرف حق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار