PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۴۰۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم ملی فوتبال استرالیا ،  پس از تساوی صفر - صفر با پرو ، در مسابقه پلی آف راهیابی به جام جهانی 2022 با ضربات پنالتی 5-4 از سد حریف آمریکای جنوبی خود گذشت و به عنوان نماینده پنجم آسیا ، بار سفر به قطر بست . این دیدار در قطر برگزار شد.
- تیم های ملی فوتبال کاستاریکا و نیوزیلند ، نمایندگان چهارم کونکاکاف و اول اقیانوسیه ، سه شنبه شب در بازی پلی آف راهیابی به جام جهانی شرکت خواهند کرد تا سی و دومین (آخرین) تیم راه یافته به جام 2022 مشخص شود . 
- مارکو فان باستن مهاجم شاخص و اسبق تیم ملی فوتبال هلند گفت : پله، مارادونا و کرایف بهترین بازیکنان تاریخ هستند ،  در کودکی می‌خواستم شبیه کرایف باشم.  پله و مارادونا هم شگفت انگیز بودند. مسی هم بازیکن برجسته‌ای است ولی مارادونا همیشه تاثیر گذاری بیشتری روی تیمش داشت. مسی کسی نیست که برای رفتن به میدان نبرد، در جلوی صف بایستد. البته من کریستیانو رونالدو، پلاتینی و زیدان را هم از یاد نبرده‌ام.
- مارکینیوش ستاره جوان باشگاه سائوپائولو با عقد قراردادی به آرسنال پیوست.
-  در جلسه  IFAB تصویب شد، از این پس تمامی تورنمنت‌های تحت نظارت فیفا با امکان انجام ۵ تعویض برای تیم‌ها برگزار شود. یکی از راه حل‌های پیشنهادی استفاده از دوربین‌های همراه قابل نصب روی لباس‌ داوران برای شناسایی افراد خاطی بود.
- رایان گراونبرخ با قراردادی 5 ساله به بایرن مونیخ پیوست.
- آخرین رنکینگ برترین تنیسورهای مرد جهان اعلام شد و دنیل مدودف، تنیسور اهل روسیه به عنوان مرد شماره یک تنیس جهان معرفی شد. مدودف برای دومین بار این عنوان را از نواک جوکویچ گرفت و در صدر برترین تنیسورهای مرد جهان قرار گرفت. براساس این رده‌بندی، آلکساندر زورف از آلمان، مرد شماره دو تنیس جهان و نواک جوکوویچ در رتبه سوم قرار دارد. رافائل نادال که با قهرمانی در رولان گروس، بیست و دومین گرند اسلم دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد در جایگاه چهارم قرار دارد و کسپر رود، مرد شماره پنج تنیس جهان است.
- رضا عنایتی مربی فصل گذشته تیم هوادار تهران ،  با نساجی قائمشهر به توافق رسید و باشگاه نساجی به زودی از سرمربی جدید خود رونمایی خواهد کرد.
- تیم ملی فوتبال ژاپن در صورت برتری در دیدار دوستانه  مقابل تونس، جای ایران در رنکینگ اول آسیا را خواهد گرفت.
- نمانیا ماتیچ ، برای عقد قرارداد با باشگاه رم وارد این شهر شد.
- مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته مردان، روز چهارشنبه 25 خرداد  از ساعت 14 در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران برگزار می شود.این رقابت ها در اوزان ۵۵- ، ۶۰- ، ۶۷- و ۷۵-  انجام خواهد شد تا دو نفر برتر هر وزن جهت اعزام به بازی های کشور های اسلامی و قهرمانی آسیا مشخص شوند.
- ارلینگ هالند ، مهاجم فصل گذشته دورتموند آلمان با قراردادی 5 ساله رسما به تیم منچستر سیتی انگلیس پیوست.
- باشگاه منچستریونایتد در تلاش است تا در صورت ناکامی بارسا برای شکار لواندوفسکی لهستانی ، با پیشنهادی بهتر مهاجم بایرن مونیخ را به خدمت بگیرد .
 - تیم قدیمی و ریشه دار پالرمو پس از قهرمانی در سری سی ایتالیا توانست پس از مدت ها به سری بی صعود کند و تنها یک گام تا بازگشت به سری آ فاصله دارد.
- داروین نونز مهاجم اروگوئه‌ای بنفیکا با عقد قراردادی 6 ساله و به ارزش 75 میلیون یورو + 25 میلیون یورو پاداش راهی لیورپول شد.
- تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برگزاری اردوی 12 روزه خود در دوحه قطر و برگزاری یک بازی دوستانه مقابل الجزایر که با برتری دو بر یک حریف تمام شد، ساعت ۲۲:۲۸  وارد تهران شد. البته از جمع نفرات حاضر در این اردو اللهیار صیادمنش و امیر عابدزاده همراه تیم ملی به تهران بازگشتند و با پروازهای دیگر مستقیم به انگلیس و اسپانیا رفتند.
- در ادامه پیکارهای لیگ ملت های فوتبال اروپا ، دانمارک با دو گل و کرواسی با نتیجه یک بر صفر به ترتیب از سد تیمهای اتریش و فرانسه عبور کردند . قزاقستان دو بر یک بر اسلواکی و آذربایجان دو بر صفر بر بلاروس پیروز شدند . 
- سه شنبه شب در مهمترین  بازیهای لیگ ملتهای فوتبال اروپا از ساعت 22.15 تیمهای انگلیس با مجارستان ، آلمان با ایتالیا ، هلند با ولز و لهستان با بلژیک به میدان خواهند رفت . 
- در مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی بانوان آسیا ، تیم ایران با برتری سه بر یک مقابل ازبکستان هفتم شد ، در فینال تیم ژاپن با پیروزی 3-2 برابر چین در مکان اول قرار گرفت . این هشتمین قهرمانی ژاپن در این رقابت‌ها بود .
- در پیکارهای شمشیربازی قهرمانی آسیا ، تیم سابر کشورمان در مکان سوم ایستاد . 
- 14 بانوی کشورمان به اردوی تیم سه نفره بسکتبال ایران  دعوت شدند.
-  جورجو کیه‌لینی کاپیتان سابق تیم فوتبال یوونتوس به تیم لس آنجلس اف‌سی پیوست.

*کامبیز هوشمند 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
بسیار عالی و کامل حیف که کیهان کانال تلگرام نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها