PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳
در هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا تیم‌های مجارستان، آلمان، هلند و بلژیک توانستند حریفان خود را شکست دهند.
کیهان ورزشی-
در هفته چهارم از رقابت‌های فوتبال لیگ ملت‌های اروپا و در سطح A، دو دیدار برگزار شد. در بازی‌های این هفته انگلیس مقابل مجارستان قرار گرفت. آلمان به مصاف ایتالیا رفت. هلند و ولز با هم روبرو شدند. لهستان هم به مصاف بلژیک رفت.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس، همگروه تیم ملی کشورمان در جام‌جهانی و مجارستان در پایان با نتیجه 4 بر صفر به سود مجارستان خاتمه پیدا کرد. سالای (16 و 70)، ناگی (80) و گادزاگ (89) برای مجارستان گلزنی کردند. در این مسابقه جان استونز در دقیقه 80 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. به این ترتیب یکی از تلخ‌ترین شکست‌های تاریخ فوتبال انگلیس مقابل مجارستان رقم خورد.

در دیگر بازی این گروه تیم‌های آلمان و ایتالیا مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه 5 بر 2 به سود آلمان تمام شد. جاشوا کیمیچ (10)، ایلکای گوندوگان (45+4، پنالتی)، توماس مولر (51)، تیمو ورنر (68 و 69) برای آلمان موفق به گلزنی شدند. گنون تو (78) و باستونی (90+2) برای ایتالیا توانست گلزنی کنند.

به این ترتیب در این گروه مجارستان 7 امتیازی و صدرنشین شد. آلمان با 6 امتیاز در رده دوم ایستاد. ایتالیا و انگلیس هم به ترتیب با 5 و 2 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در گروه چهارم این رقابت‌ها تیم‌های  هلند و ولز، دیگر همگروه تیم ملی کشورمان در جام‌جهانی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 به سود هلند تمام شد. لانگ (17)، گاکپو (23)  و ممفیس دپای (90+3) برای هلند گلزنی کردند. برادلی جانسون (26) و گرت بیل (90+2) برای ولز موفق به گلزنی شدند. در شرایطی که ولزی‌ها در حال خوشحالی بابت کامبک بودند هلندی‌ها بلافاصله بازی را آغاز کرده و توانستند گل پیروزی را بزنند تا خوشحالی یاران بیل طولانی نباشد.

در دیگر بازی این گروه تیم‌های لهستان و بلژیک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود بلژیک خاتمه پیدا کرد. میچی باتشوایی (16) برای بلژیک گل زد.

به این ترتیب در این گروه هلند 10 امتیازی شد و صدرنشین ماند. بلژیک هم جمع امتیازهای خود را به عدد 7 رساند و در رده دوم قرار گرفت. لهستان و ولز هم به ترتیب با 4 و یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستادند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار