شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تیمهای ازبکستان و عربستان به ترتیب با شکست ژاپن (2-0) و استرالیا (2-0) به دیدار نهایی مسابقات فوتبال زیر 23 سال آسیا راه یافتند . 
- نوشاد عالمیان راکت به دست با تجربه کشورمان در پیکارهای کانتندر کرواسی باغلبه سه بر یک برابر حریف اوکراینی به جدول اصلی این مسابقات راه یافت اما امین احمدیان دیگر پینگ پنگ باز با آتیه ایران با شکست سه بر صفر مقابل حریف چینی از صعود بازماند . 
-  پس از شکست تحقیرآمیز انگلیس مقابل مجارستان و جابه‌جا شدن رکوردهای منفی برای این تیم، موج انتقادات در رابطه با گرت ساوت‌گیت به سمت این سرمربی جاری شده است.  جیمی کاراگر، ستاره سابق انگلیسی‌ها در حمایت از سرمربی تیم ملی کشورش این گونه در فضای مجازی واکنش نشان داده است؛ این سرمربی در دو رقابت بین المللی ، تیم ملی انگلیس را به جایی رسانده که از سال 1966 نرسیده بود.
- دانی آلوز مدافع برزیلی که طی دو مرحله پیراهن بارسلونا را بر تن کرده بود در آستانه فصل تازه لالیگا از این تیم جدا شد . 
- سید رضاصالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه نصرالله سجادی مشاور عالی به دعوت همتای مجاری خود و در پاسخ به سفر وی به کشورمان، به بوداپست مجارستان سفر کرده‌اند و در میان استقبال حمیدرضا نافذ عارفی سفیر ایران در مجارستان  و‌مسئولان ورزش این کشور وارد بوداپست شدند.
- مسابقات انتخابی کاتا تیمی آقایان جهت اعزام به بازی های کشور های اسلامی و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کاراته آقایان در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد که در کاتا تیمی  ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر از تیم استان مرکزی به عنوان تیم برتر انتخاب و راهی بازی های کشور های اسلامی خواهند شد . 
- لوکا مودریچ برای دهمین بار متوالی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال کرواسی انتخاب شد.
-  آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال گفت :  برای انتخاب سرمربی جدید هدف ما این است که یک گزینه مناسب و با کیفیت را به کار بگیریم که از توانایی بالایی برخوردار باشد که طبیعتا کار سخت و پیچیده‌ای است. هنوز این مذاکرات منجر به توافق نشده است. باشگاه استقلال کاملا مقید است در مذاکره برای انتخاب سرمربی و بازیکنان جدید اصول حرفه‌ای رعایت گردد. 
- اتحادیه فوتبال لالیگا از اسپانیا ،  از دو باشگاه منچسترسیتی انکلیس و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به دلیل نقض قوانین مالی یوفا شکایت کرد.
-  پابلو توره بازیکن جوان تیم راسینگ سانتاندر با قراردادی تا سال 2026 به بارسلونا پیوست.
-  سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد تیم فوتبال پانتولیکوی یونان بابت حق رشد محمدرضا آزادی  در سیستم TMS شکایت و فیفا هم مبلغ ۱۷۵۰ دلار استقلال را محکوم کرده است. به دلیل پایین بودن این رقم و مشکلات انتقال پول، باشگاه تصمیم گرفت که از طلب فیفا این پول پرداخت شود.این مشکل به زودی برطرف خواهد شد . 
- در فاصله یک هفته به خاتمه بازیهای این فصل لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم ون پارس نقش جهان با غلبه بر ایمان سبز شیراز ، پس از تیم صعود کرده شاهین بندر عامری به لیگ یک ، با قرار گرفتن در مکان دوم جدول گروه 2 ، حریف تیم شهرداری بندر عباس در مسابقه پلی آف شد .
- فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که به دلیل شکایت محمدرضا آزادی از استقلال و همچنین شهرخودرو از پرسپولیس، پنجره نقل و انتقالاتی دو تیم بزرگ پایتخت بسته شده است.
- سروش رفیعی هافبک سپاهان  با قراردادی دو ساله بار دیگر به پرسپولیس تهران بازگشت.
- در پی مذاکرات فشرده مدیران استقلال با الکساندر نوری در دبی این مربی حاضر به کار با مبلغ مدنظر استقلال نشد تا پرونده انتقال او به جمع آبی‌ها بسته شود. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار