PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۷۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
پروسه «خانه نشین کردن» ، دوباره کلید خورده است !

این روزها که بیشتر علاقه مندان به بسکتبال سرگرم رصد کردن اخبار اردوها و نتایج کسب شده تیم های ملی در رده های مختلف هستند، برخی از تازه به دوران رسیده های از تخم سربرآورده، که بسکتبال را ارث پدری شان تلقی می کنند ، زمان را برای تصفیه حساب های شخصی غنیمت شمرده و در تماس هایی مشکوک با برخی از مدیران باشگاه ها و تنی چند از روسای هیات ها ، خواستارعزل بعضی از سرمربیان نامدار و به کار گماردن مربیان خاص و نورچشمی شان شده اند . این طور که شواهد و قرائن نشان می دهد ، برخی از آقایان «به اصطلاح مدیر» که در اداره یومیه مسائل مرتبط با کارشان در گِل مانده اند، به جای رتق و فتق امور ، چنان تنزل شأن پیداکرده اند که نامشان با پسوند «دلّال» در محافل خصوصی ، طنین انداز شده و هیچ کورسوی امیدی هم برای اصلاح رفتارشان دیده نمی شود .

«مربیان خاص» که از آن ها نام بردیم ، همان هایی هستند که با همه هستند و در واقع با هیچ کس هم نیستند ،همان هایی که در بزنگاه های حساس ، چنان رنگ عوض می کنند که آفتاب پرست ، انگشت به دهان می ماند ، همان هایی هستند که از زمین و زمان ایراد می گرفتند و برای به چنگ آوردن سکان هدایت فلان تیم لیگ برتری، زیرآب دوست و دشمن را می زدند و...

مع الاسف دوباره خودشان را به جریان قدرت چسبانده اند و مدیران بالادستی هم حسابی شیفته و دلبسته این جماعت شده و لابد با خود فکر می کنند چه نخبه هایی را دور خود جمع کرده اند و... ؛ اما زهی خیال باطل !

پی نوشت : مشغول جمع آوری اسنادی در خصوص افشای روابط ناسالم و دلّالی غیر متعارف در بسکتبال هستیم که به محض تکمیل آن ، در هفته های آینده گزارش هایی را تقدیم حضورتان خواهیم کرد .

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار