PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سجاد گنج زاده دارنده مدال طلای مسابقات کاراته بازیهای المپیک توکیو، دستکش‌هایی که با آن در المپیک موفق به کسب مدال شده بود را به علی دایی، چهره شاخص فوتبال ایران و جهان هدیه کرد و در پستی اینستاگرامی با انتشار این عکس نوشت: «علی آقای دایی، شما همیشه امیدی در دل مردم ایران هستید.»
- انتقال لوکاکو مهاجم سیه چرده تیم ملی بلژیک به باشگاه اینتر میلان ایتالیا در این هفته می‌تواند نهایی شود.
- مارکوس راشفورد از یک هوادار مصری به دلیل توهین در شبکه های اجتماعی شکایت کرد. به گفته وکیل این هوادار، بازیکن منچستریونایتد موکل خود را به نژادپرستی، آزار و اذیت و تهدید متهم می کند و 10 وکیل برای دفاع از منافع خود استخدام کرده است. تیم راشفورد از این هوادار 15000 پوند غرامت موقت خواست. مبلغ کامل غرامت متعاقبا مشخص خواهد شد. جلسه دادگاه مصر در مورد این پرونده به 7 جولای موکول شده است.
- سازمان لیگ فوتبال زمان قرعه کشی بازی فینال بین دو تیم شاهین بندر عامری و چوکای تالش و همچنین مسابقه پلی آف بین شهرداری بندرعباس و ون پارس نقش جهان ، تیمهای دوم دو گروه‌ لیگ دسته دوم فوتبال کشور را روز چهارشنبه اول تیر ماه اعلام کرد . 
-  امین پورعلی و نوید عاشوری قرارداد خود با تیم لیگ برتری گل‌گهر را یک سال دیگر تمدید کردند.
- بر اساس اعلام سرمربی باشگاه پیکان تهران تمرینات این تیم برای فصل جدید از روز یکشنبه 5 تیرماه استارت خواهد خورد تا بازیکنان زیر نظر کادرفنی به طور رسمی دوران آماده سازی شان را شروع کنند.کادرفنی پیکان در فاصله حدودا 45 روزه تا شروع لیگ برتر بیست و دوم تمرینات سخت و فشرده و بازی های تدارکاتی مناسبی را در برنامه تیم خواهد گنجاند تا با شرایط خوبی وارد مسابقات شوند.
-  باشگاه سپاهان اصفهان، مذاکراتی با ریکاردو ساپینتو داشته و امیدوار است او را جایگزین محرم نویدکیا کند. این در حالی است که باشگاه استقلال در روزهای گذشته با ساپینتو وارد مذاکره شده و با وی به توافقاتی رسیده است.
- قیمت بلیت ال کلاسیکو در لاس وگاس آمریکا بین 285 تا 850 یورو (9.5 تا 28.5 میلیون تومان) خواهد بود.
- سیامک نعمتی قرارداد خود با پرسپولیس را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
- دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال زیر 23 سال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ازبکستان و عربستان در ورزشگاه بنیادکار شهر تاشکند برگزار شد که در پایان تیم عربستان با نتیجه 2 بر صفر میزبانش را شکست داد و برای نخستین بار به مقام قهرمانی دست یافت. عربستان در حالی این عنوان را به خود اختصاص داد که در این دوره از مسابقات هیچ گلی دریافت نکرد و 13 گل نیز به ثمر رساند که 7 گل در مرحله گروهی بود.
-  در پایان کنگره فوق‌العاده اتحادیه جودو اروپا (EJU) به میزبانی وین، دکتر لازلو توس از مجارستان به عنوان رئیس جدید این اتحادیه انتخاب شد.
- اولین مدال تاریخ دوچرخه‌سواری بانوان ایران در بخش پیست به دست آمد ، در دومین روز مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا یک مدال طلا، یک نقره توسط رکابزنان پاراسایکلینگ و یک مدال با ارزش برنز توسط لیلا حیدری در بخش 500 متر به دست آمد.
-  قربان بردیف به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور انتخاب شد. این برای چندمین بار در دو فصل اخیر است که تراکتوری ها سرمربی خود را تغییر می دهند . 
- باشگاه چلسی انگلیس ، از عقد قرار داد با رحیم استرلینگ خبر داد قیمت این بازیکن 35میلیون پوند است این انتقال در روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد.
-  گیورگی گولسیانی پس از توافق با مدیران باشگاه با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. مدافع گرجستانی فصل گذشته سپاهان در 23 بازی برای طلایی‌پوشان 4 گل زد.
- به گزارش رادیو مارکا ، تیمهایی چون لیورپول ، چلسی و منچستریونایتد به جذب وینیسیوس جونیور وینگر برزیلی رئال مادرید علاقه مند هستند اما این ستاره جوان  به تمدید قرارداد با کهکشانی ها می‌ اندیشد.
- طی مراسمی حکم سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران به سعید علی حسینی اعطا شد.
- تیم‌های ملی تکواندو در بخش کیوروگی و پومسه، برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی قاره کهن روز دوشنبه عازم کشور کره جنوبی می‌شوند. در این دوره از مسابقات 229 تکواندوکار در بخش کیوروگی و 157 تکواندوکار در بخش پومسه، از 34 کشور به رقابت خواهند پرداخت. رقابتهای آسیایی تکواندو، از روز پنج شنبه , دوم تیر , با برگزاری مسابقات پومسه به میزبانی شهر «چانچئون» آغاز می‌شود.
- هواداران باشگاه یوونتوس متوجه شده‌اند که پیراهن شماره 10 پائولو دیبالا اگرچه او هنوز به طور رسمی تا 30 ژوئن با یوونتوس قرارداد دارد اما از فروشگاه این باشگاه حذف شده‌ است.
- تیم فوتبال نساجی مازندران پس از قطع همکاری با ساکت الهامی‏، هفته‌های پایانی لیگ بیست‌ویکم را با حضور موقت اسماعیل اسماعیلی دستیار الهامی پشت سر گذاشت اما شنیدیم پس از جلسات مختلف با چند گزینه در نهایت حمید مطهری دستیار فصل گذشته یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.
-  تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان 2022 , بامداد روز یکشنبه تهران را به مقصد لیوبلیانا پایتخت اسلوونی ترک کرد. بیست و سومین دوره مسابقات جوانان دختر قهرمانی جهان از 22 ژوئن تا 3 جولای (یکم تا 12 تیر ) به میزبانی اسلوونی برگزار خواهد شد.
- باشگاه منچسترسیتی انگلیس اجازه جدایی زیچنکو را صادر کرده و مدافع اوکراینی اکنون برای اورتون دیگر تیم انگلیسی یک اولویت است.
- پس از منتفی شدن حضور محمد خدابنده‌لو در پرسپولیس گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب مهدی حسینی هافبک مس رفسنجان است .
- باشگاه استقلال هنوز سرگرم تماس با مربیان مختلف برای انتخاب سرمربی در فصل آتی است ، این تیم غیر از تمدید قرارداد با بیژن طاهری به عنوان سرپرست و جذب سجاد شهباز زاده مهاجم سابق خود از سپاهان کار دیگری انجام نداده است . از طرفی وریا غفوری کاپیتان این تیم در فصل گذشته معترض شده که تاکنون هیچ تماسی با او برای تمدید قرارداد گرفته نشده است . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار