PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در دومین روز رقابتهای دور دوم لیگ والیبال ملتهای جهان ، صربستان با آمریکا ، برزیل با لهستان ، آلمان با ایتالیا و چین با فرانسه مصاف خواهند داد.
- تیم ملی والیبال ایران در دور دوم مسابقات لیگ ملتهای جهان در صوفیه بانتیجه سه بر صفر مغلوب بلغارستان شد.
- آلفردو شرودر به صورت رسمی به عنوان سرمربی آژاکس انتخاب و معارفه شد.
- تیم ملی فوتسال عراق با سرمربی ایرانی خود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام کشورهای عربی صعود کرد.سیدمحمد ناظم الشریعه، سرمربی سابق تیم ملی ایران، که هدایت عراق را بر عهده دارد، گفت:در گروه سختی قرار داشتیم اما بازیکنان به خوبی مسئولیت و وظایفشان را انجام دادند.پس از بازی سخت مقابل تیم ملی مصر، نگران خستگی بازیکنانم بودم. اصرار برای کسب پیروزی از ویژگی‌های بارز تیم ما مقابل الجزایر بود؛ تیمی که بازیکنانی از فرانسه و بلژیک در آن حضور دارند.
- بازیهای مرحله مقدماتی گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران نیز به پایان رسید . قبلا تیم شاهین بندر عامری صعود خود را به لیگ یک مسجل کرده بود و تیم ون پارس نقش جهان هم برای بازی پلی آف با شهرداری بندرعباس ، تیم دوم گروه اول ، انتخاب شد . در گروه اول تیم چوکا پس از صدرنشینی بار صعود به لیگ یک بسته بود . 
- مراسم عقد قرارداد و معارفه ژاپینتوی پرتغالی سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در هتل اسپیناس برگزار می شود. این مراسم ساعت 16 انجام خواهد شد.
- مارینا گرانوفسکایا پس 12 سال از سمت خود در چلسی به عنوان مسئول نقل و انتقالات این باشگاه کنار رفت.
- در حاشیه مراسم افتتاحیه رقابت های قهرمانی تکواندو آسیا که در سالن «هوبان» شهر «چانچئون» کشور کره جنوبی در حال برگزاری است، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو با دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی دیدار و گفتگوی صمیمانه ای داشت. 
- باشگاه الاهلی با هدایت ژاردیم پرتغالی به دنبال خریدهای بزرگ در تابستان است و نام قایدی در فهرست فروش این باشگاه اماراتی قرار دارد.محمد المندوس خبرنگار اماراتی مدعی شد که قایدی به تیم اتحاد کلباء و مجیدی نزدیک شده است و این انتقال به صورت قرضی خواهد بود.
- تیم ملی فوتبال آمریکا، روز 5 مهر در دیداری تدارکاتی مقابل عربستان قرار خواهد گرفت.
- اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد ورزشگاه یادگار امام تبریز به دلیل انجام عملیات عمرانی در هفته‌های ابتدایی فصل آینده لیگ برتر امکان میزبانی از تیم تراکتور را ندارد بنابراین بازیهای تراکتور در فصل آتی به میزبانی ورزشگاه بنیان دیزل انجام خواهد شد . 
- در پایان مسابقات کاراته قهرمانی اروپا رده های سنی زیر 21 سال، جوانان و نوجوانان به میزبانی پراگ - جمهوری چک، اسپانیا با کسب مجموع 14 مدال شامل 8 مدال طلا، به مقام قهرمانی رسید.
- قرارداد سیمونه اینزاگی ایتالیایی با باشگاه اینترمیلان تا سال 2024 تمدید شد.
- فابیو ویرا هافبک پورتو با قراردادی 5 ساله به تیم آرسنال پیوست.
- امیرحسین رسولی بازیکن فصل گذشته صنایع گیتی پسند اصفهان به تیم هبئی چین پیوست.
- ماریو گوتزه با قراردادی تا سال 2025 به آینتراخت فرانکفورت پیوست.
- با پیگیری رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس؛ این باشگاه به علت فسخ غیر قانونی شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس و پیوستن به الریان قطر خواهان غرامت 400 هزار دلاری از این بازیکن شد و به فیفا شکایت کرد.
- والتر بنیتز، دروازه بان باشگاه نیس به تیم آیندهوون هلند پیوست.
- سادیو مانه مهاجم سنگالی و فصل گذشته لیورپول برای انجام تست‌های پزشکی بایرن مونیخ وارد کشور آلمان شد .
- با اعلام سجادی وزیر ورزش و با دستور شهردار تهران، ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس و ورزشگاه امام رضا نیز به استقلال واگذار می‌شود.
 - گفته می‌شود توافق بین پاری‌سن‌ژرمن و نیس انجام شد، و پاریسی‌ها با پرداخت ۱۰ میلیون یورو گالتیه را به خدمت گرفتند. گالتیه سابقه قهرمانی در لیگ فرانسه با لیل را دو فصل پیش دارد.
- تیم‌های ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و هفتمین دوره مسابقات پومسه عازم کشور کره جنوبی شدند. مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، جمعه سوم تا دوشنبه ششم تیر و هفتمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی آسیا پنجشنبه دوم تیر به میزبانی شهر «چانچئون» برگزار خواهد شد.
- تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا و یک نقره در روز پایانی رقابت های قهرمانی آسیا، در مجموع با 2 طلا، 4 نقره و 2 برنز به کار خود پایان داد.
- نشریه سان انگلیس اعلام کرد که رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز یکی از سه حریف تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر، هدایت این تیم را در جام جهانی برعهده نخواهد داشت. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار