PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- پنج شنبه شب در ادامه مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان ، تیم ایران در دومین بازی از دور دوم ، ساعت 21.30 به مصاف آمریکا خواهد رفت. ایران در دیدار اول خود با نتیجه سه بر صفر مغلوب بلغارستان شده بود . نتایج بازیهای دومین شب از دور دوم : ایتالیا 3 - آلمان صفر ، برزیل یک - لهستان 3 , صربستان یک - آمریکا 3
- مجید علیاری بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان به فولاد خوزستان پیوست.
- امیر شبانی مدافع فصل گذشته ذوب‌آهن به پیکان تهران ملحق شد.
- محمدجواد رحیمی، عضو هیات مدیره هوادار با حفظ سمت خود، به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه لقب گرفت . 
رسانه‌های‌کرواسی نوشتند صادق‌محرمی مدافع تیم ملی ایران در آستانه جدایی از تیم دینامو زاگرب قرار دارد.
- معاون قهرمانی وزیر ورزش به رئیس فدراسیون کشتی گفت چون مجلس برای کشتی بودجه 70 میلیاردی درنظر گرفته، دیگر نیازی به بودجه وزارت ورزش نیست و وزارت بودجه این رشته را صفر می‌کند که این موضوع باعث درگیری لفظی علیرضا دبیر و پولادگر شد.
- مصطفی آجورلو اعلام کرد قرارداد البسه باشگاه استقلال و شرکت یوسف امضا شده و قرار است این شرکت سه میلیارد تومان به تیم ما لباس بدهد.
- قرارداد ژاپینتو سرمربی پرتغالی و جدید تیم فوتبال استقلال در حاشیه مراسم معارفه او به‌صورت رسمی به امضا رسید.
- کمیته نظارت بر زیباسازی معابر و اماکن عمومی کشور قطر از راه اندازی طرح «زینة» با شعار «تعالوا نحتفل» به معنی «بیایید، جشن بگیریم» خبر داد. هدف این ابتکار برجسته کردن جنبه های جشن در آمادگی برای میزبانی جام جهانی 2022 و تشویق سازمان های دولتی و خصوصی، شهرداری ها و اعضای جامعه برای بیان جشن خود است. قطر برای ارائه بهترین تصویر جشن بزرگ جام جهانی به استقبال بازدیدکنندگان خواهد رفت.
- سینا کلهر معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان: درباره جام جهانی فوتبال و حضور فرهنگی و تماشاگران کشورمان در قطر نیز تمهیدات لازم جهت تهیه 20 هزار قطعه بلیت اندیشیده شده و رایزنی های لازم با مقامات ورزش قطر برای اقدامات فرهنگی در حال انجام است که امیدوارم در این زمینه با آنها به توافق نهایی برسیم.
- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی تازه اعلام کرد شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس سابق فدراسیون فوتبال خواسته بود که احسان حاج‌صفی را از تیم ملی خط بزند و سرمربی تیم ملی ایران با این خواسته‌ دستوری مخالفت کرده است.
- انتقاد رسانه لهستانی از سرمربی استقلال : پینتو شیوه‌های تمرینی غیرعادی داشت و با افراد مختلف درگیر می‌شد , این مربی که در جهت کاملاً جدیدی حرکت می‌کند، فصل گذشته نتوانست موریرنسه را در لیگ برتر پرتغال حفظ کند و از این باشگاه جدا شد , حالا باشگاه استقلال به او اعتماد کرده است ، معلوم نیست چه پیش خواهد آمد !
- تیم ملی هندبال ساحلی ایران با برتری مقابل مصر به مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار