PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
عضو هیأت رئیسه باشگاه استقلال گفت: یکی از دلایل جدایی مجیدی از استقلال مشکلات و مسائل خانوادگی بود.
کیهان ورزشی-

محمد مومنی درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال گفت: با توجه به مشکلات خانوادگی که فرهاد مجیدی داشت، درخواستی به باشگاه داد که مورد توافق قرار گرفت؛ البته دلیل جدایی مجیدی، تنها مشکلات خانوادگی نبود. هر مربی یا هر بازیکنی که افتخار کسب می‌کند دوست دارد پیشرفت کند. تیم اماراتی خواهان جذب مجیدی بود و فرهاد دوست داشت خودش را در کشور دیگری به چالش بکشد. این اتفاق برای ما خوب نبود ولی او تصمیم گرفت و ما هم خواستیم رضایت‌شان را جلب کنیم. حتماً می‌توانیم در آینده از تجربیات مجیدی استفاده کنیم.

وی درباره اینکه باشگاه استقلال از مجیدی یا باشگاه امارانی مبلغی دریافت کرده است، گفت: چیزی نگرفتیم و اجازه دادیم مجیدی به امارات برود.

مومنی درباره انتخاب ساپینتو عنوان کرد: آجورلو تجربه کافی را در بحث انتخاب مربی داشت و به ایشان اختیار تام دادیم. در نهایت به مربی خیلی خوبی یعنی آقای ساپینتو رسیدیم و توافق خوبی داشتیم. هیچ مربی نمی‌تواند برای موفقیت تضمین بدهد ولی فرآیند انتخاب درست بوده است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود مبلغ قرارداد این مربی 450 هزار است، تصریح کرد: مبالغ قرارداد در اختیار باشگاه و خصوصی است. رقم قرارداد او خیلی بالا نیست.

وی درباره اینکه آیا جذب سعید صادقی بازیکن گل‌گهر منتفی شده است، اظهار داشت: سعی می‌کنیم بازیکنان باکیفیت را به خدمت بگیریم و نقاط ضعف تیم را با بازیکنان ایرانی پوشش دهیم. ما تیم استقلالیم و تیم ملی نیستیم که برای سهمیه حضور در جام جهانی قول بدهیم.

مومنی در پاسخ به این سؤال که تیم‌های دیگر چنین قولی می‌دهند، تاکید کرد: حتما این قول را داده‌اند.


عضو هیات مدیره استقلال که با برنامه ورزشگاه شبکه پنج سیما صحبت می‌کرد، درباره مذاکرات با الکس نوری گفت: باشگاه با خیلی‌ها مذاکره کرده ولی به خواسته‌های آنها تن داده نشده است. برنامه‌مان این بود که مذاکرت‌مان برد- برد باشد و یک طرفه نباشد. مربیانی که به این کشور می‌آیند باید به این افتخار کنند که به فوتبال ایران کمک می‌کنند و ما نیز به او کمک می‌کنیم. احترام باید متقابل باشد و استقلال نیز باشگاه بزرگی است. این مسئله مد نظر ما بوده که خدشه‌ای به تیم وارد نشود.

وی درباره وضعیت وریا غفوری یادآور شد: این موضوع با تصمیم سرمربی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار