PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
باشگاه سپاهان اصفهان تمایلی به جدایی مدافع ملی پوش خود ندارد.
کیهان ورزشی-
ژوزه مورایس سرمربی سرشناس سپاهان اکنون در کشور خودش حضور دارد تا پس از انجام امورات شخصی برای شروع کار رسمی در تیم اصفهانی، به کشورمان برگردد.

مورایس قرار است پس از حضور در اصفهان برای بستن کادرفنی و تعیین دستیاران با مدیران باشگاه سپاهان به تبادل نظر بپردازد و افراد مورد نظرش را معرفی کند. باشگاه سپاهان نیز قصد دارد از بین چند گزینه، یک کمک ایرانی که آینده خوبی در عرصه مربیگری داشته باشد را کنار سرمربی با تجربه پرتغالی قرار بدهد.

مدیران سپاهان برای تقویت تیم در فصل جدید لیگ برتر، لیستی را در اختیار مورایس قرار داده‌اند تا به آنالیز بازیکنان مورد نظر بپردازد. سرمربی پرتغالی نیز فیلم‌هایی را در این خصوص دیده و نظر قطعی خودش را اعلام خواهد کرد. میلاد زکی‌پور از همین طریق سپاهانی شد و گفته می‌شود نام آرمین سهرابیان مدافع فصل گذشته گل‌گهر به همراه احسان پهلوان هافبک فصل گذشته پرسپولیس (هردو به عنوان بازیکن آزاد) نیز در لیست معرفی شده به سرمربی جدید قرار دارد.

بر اساس برخی اخبار گفته‌ می‌شود امید نورافکن مدافع ملی پوش سپاهان درخواست جدایی خودش از این تیم را به باشگاه ارائه کرده اما چنین موضوعی صحت ندارد و از طرفی مسئولان باشگاه نیز مخالف چنین مساله‌ای هستند‌

قرار است باشگاه سپاهان به زودی بلیت بازگشت مورایس را تهیه کند تا او در هفته آینده به اصفهان برگردد و در خصوص شروع تمرینات فصل جدید تصمیم‌ گیری کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار