PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸
باشگاه بارسلونا از دمبله به خاطر تعلل در تمدید قراردادش به ستوه آمده است.
کیهان ورزشی-

 قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا در آستانه به پایان رسیدن است؛ این درحالی است که او هنوز تصمیم نهایی درباره ماندن و یا جدایی خود از آبی اناری‌ها را نگرفته است.

دمبله بعد از آمدن ژاوی به کلی متحول شد و یک نیم فصل متفاوت را پشت سرگذاشت. سرمربی بارسلونا علاقه زیادی به سبک بازی دمبله دارد و از سران باشگاه خواسته است که این بازیکن فرانسوی را متقاعد به ماندن کنند.

الموندو نوشت: سران بارسلونا رفتارهای دمبله را توهین‌آمیز می‌دانند چرا که او نه تیم بعدی خود را انتخاب می‌کند و نه این که نظر نهایی‌اش را برای ماندن اعلام کرده است. از نظر سران بارسلونا دمبله در حال بررسی بهترین پیشنهاد است و ماندن در بارسلونا را اولویت دوم خود قرار داده است.

دمبله همواره اعلام کرده است که دوست دارد در بارسلونا باقی بماند این درحالی است که هنوز پای میز مذاکره ننشسته است و در حال گذراندن تعطیلات تابستانی خود است که این خشم سران باشگاه را به دنبال داشته است.

قرارداد دمبله با بارسلونا ۵ روز دیگر به پایان می‌رسد. او پیشنهاد نخست آبی اناری‌ها را برای تمدید رد کرده است. ژاوی از سران بارسلونا خواسته است که رقم پیشنهادی را بالا ببرند اما هنوز درخواست او اجرا نشده است. چلسی جدی‌ترین مشتری این مهاجم فرانسوی است و به احتمال خیلی زیاد او در صورت تمدید نکردن راهی آبی‌پوشان لندنی شود تا دوباره شاگرد توماس توخل شود.

دمبله در تابستان ۲۰۱۷ با ۱۰۰ میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست و قرار بود که جایگزین نیمار در این تیم شود اما از یک طرف آسیب دیدگی‌های زیاد و از طرف دیگر هم حواشی تمام نشدنی این بازیکن اجازه نداد تا او عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد.
برچسب ها: دمبله ، بارسلونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار