PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در پایان بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، تیم ملی بانوان ایران برای اولین بار به مقام قهرمانی رسید. بانوان کشورمان در این مسابقات ۳ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز کسب کردند.
- باشگاه الفیصلی حریف فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم  نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا پس از شکست برابر الهلال به لیگ دسته اول عربستان سقوط کرد.
-  فرناندینیو پس از اتمام قرارداد خود با منچسترسیتی به اتلتیکو پارانائنزه برزیل پیوست.
-  امید حامدی‌فر، هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان با عقد قرارداد تازه به استقلال پیوست.
-  یووک اوریگی از باشگاه لیورپول برای عقد قرارداد با باشگاه میلان وارد این شهر شد.
- کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی گل‌گهر قرارداد خود را یک فصل دیگر تمدید کرد.
-  زمان مدیرعاملی مددی در استقلال در بند قرارداد حسین زاده مهاجم این باشگاه آمده که وی چنانچه با پیشنهاد یک تیم اروپایی روبرو شد می تواند با پرداخت مبلغ 250 هزار دلار تیم تهرانی را به سوی باشگاه اروپایی ترک کند ، حالا برای مهاجم سرعتی استقلال چنین اتفاقی پیش آمده و این جدایی بستگی به نظر دو طرف دارد.
- حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال، در خصوص پیشنهاد سقف قرارداد و افزایش بازیکن خارجی در لیگ برتر نامه‌ای به مدیران باشگاه لیگ‌ برتری ارسال کرد.
- هومن افاضلی، مربی و کارشناس فوتبال به دلیل عارضه کلیوی در بیمارستان بستری شده است. گویا کلیه های این مربی دچار مشکل شده و به تشخیص پزشک برای پیگیری روند درمانی در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفته است. برای وی آرزوی سلامتی داریم . 
- نیمار برزیلی قصد جدایی از پاری سن ژرمن را دارد . چلسی، منچستریونایتد، یوونتوس و نیوکاسل می‌توانند برای قرارداد با او اقدام کنند.
- لوسین فاوره سرمربی سوئیسی هدایت باشگاه نیس فرانسه را برعهده گرفت . 
- علیرضا حقیقی سنگربان باتجربه کشورمان  قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با باشگاه نساجی مازندران تمدید کرد.
- واسلی آنتونیو سیمپلیسیو بازیکن پیشین فلامینگوی برزیل که سابقه مربیگری در تیم‌هایی چون سانتوس برزیل و تیم‌ملی‌قطر را دارد با عقد قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست تا از این پس عهده‌دار آماده‌سازی دروازه‌بان‌های سرخپوشان باشد.
-  متولیان فوتبال کشور تصمیم گرفته اند قراردادهای بالای 8 میلیارد تومان در لیگ برتر را ثبت نکنند و برای اجرایی شدن این طرح هم برنامه ریزی گسترده ای انجام شده تا هیچ باشگاهی راه فرار نداشته باشد. حالا باید دید واکنش رسمی مسئولان فوتبالی برای عدم ثبت قرارداد بالای 8 میلیارد چیست و چه راهکاری برای اجرایی شدن آن دارند.
- مرتضی منصوری، مدافع ۳۲ ساله سابق تیم‌ نساجی با امضای قراردادی رسمی به مس رفسنجان پیوست.
- میثم صالحی ، دریافت قدرتی 24 ساله و ملی پوش والیبال ایران که فصل گذشته در تیم اولشتن لهستان توپ می‌زد، با قراردادی یکساله به شهداب یزد پیوست.
- با حکم میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال هوشنگ نصیرزاده به عنوان رئیس جدید کمیته تدوین و تطبیق مقررات جانشین براتی شد.
- با اعلام باشگاه بایرن مونیخ سادیو مانه خرید تازه بایرن از لیورپول در فصل آتی شماره 17 باواریایی ها را به تن خواهد کرد.
-  آرمان رمضانی بازیکن گیلانی قرارداد خود را به مدت دو فصل با استقلال تمدید کرد.
- فرشید اسماعیلی پس از میلاد زکی پور تصویر مشترکی را به اشتراک گذاشت تا شایعه پیوستنش به سپاهان قوت بگیرد.
-  محمد دانشگر بازیکن فصل گذشته استقلال با قراردادی 3 ساله به تیم سپاهان پیوست.
-  مرتضی منصوری ، مدافع سابق شهرخودرو، سپاهان و فصل گذشته نساجی به مس رفسنجان پیوست. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها