PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تیم مس کرمان با برتری 33 بر 28 مقابل تیم تی اسپورت هندوستان ، عنوان هفتم مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا را از آن خود کرد.
- عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا در منامه بحرین را ایران کسب کرد ، کشورمان با چهار طلا ، سه نقره و سه برنز و 205 امتیاز  برسکوی اول ایستاد و تیمهای قزاقستان و هندوستان با 192 و 172 امتیاز دوم و سوم شدند . 
- ایران در گروه اول مسابقات هندبال قهرمانی جهان با کشورهای اسپانیا ، مونته نگرو و شیلی همسفر شد ، مراسم قرعه کشی این رقابت ها روز شنبه در شهر کاتوویتس لهستان برگزار شد ، طی روزهای 21 دی تا ‌9 بهمن ، 32  تیم از جهان در هشت گروه چهارتیمی به می بانی مشترک لهستان و سوئد ، این رقابت‌ها برگزار می شود . 
- روزنامه های عربی از مذاکرات کارلوس کروش با عراقی ها برای قبول پست مربیگری تیم ملی فوتبال این کشور مطالبی را به چاپ رساندند . 
-  محمدرضا غبیشاوی هافبک فصل گذشته صنعت نفت با عقدقراردادی به فولاد پیوست.
- تایمز مدعی شد که کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد درخواست رسمی ارائه داده است ، او دوست دارد در 37 سالگی هنوز هم در لیگ قهرمانان اروپا توپ بزند .
- در تمرین روز گذشته تیم پرسپولیس برای فصل آتی ، چند چهره قدیمی از جمله پروین ، خوردبین ، مایلی کهن ، محمدخانی ، پیوس ، پنجعلی ، عربشاهی ، کرمانی مقدم و ...حضور داشتند . 
- گولسیانی رسما قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد ، از آن جایی که قرارداد این مدافع گرجی با پرسپولیس به شکل اینترنتی منعقد شده بود، او  با حضور در ساختمان باشگاه، به شکل رسمی و حضوری قراردادش را با سرخ ها امضا کرد تا فصل پیش رو در این تیم توپ بزند.
- دین هندرسون با قراردادی قرضی به ناتینگهام فارست پیوست.
 -  الساندرو فلورنزی  با مبلغ 2.7 میلیون یورو از رم به میلان رفت.  قرارداد او سه ساله و تا سال 2025 معتبر خواهد بود.
- نونو اسپریتو، سرمربی سابق ولورهمپتون و تاتنهام به عنوان سرمربی جدید الاتحاد عربستان انتخاب شد.
- مهران درخشان‌مهر، مدافع چپ 24 ساله فصل قبل فولاد خوزستان با قراردادی دو ساله به گل‌گهر پیوست.
-  لوک دیونگ مهاجم سابق سویا و بارسلونا به آیندهوون پیوست .
- سیدجلال حسینی که به عنوان مربی قرار است در پرسپولیس فعالیت کند، به دلیل نداشتن مدارک لازم نمی‌تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار