PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
یکی از دلال‌های معروف فوتبال ایران از باشگاه پرسپولیس مبلغی عجیب را خواهان است.
کیهان ورزشی-

 طی هفته های اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه هایی که انجام داده است بارها به موضوع دلال ها اشاره کرده است و این را نیز متذکر شده که برخی از آنها نقشی اساسی در نقل و انتقالات فوتبال ایران ایفا می کنند.
در برنامه زنده این این موضوع مطرح شد که ردپای مدیران برنامه بازیکنان بیش از اندازه در جابجایی های این فصل پر رنگ بوده است؛ به گونه ای که برخی از آنها در دورهمی های خود برای بازار به ثورت هدفمند قیمت گذاری می کنند.
در همین زمینه خبر دار شدیم که یکی از این افراد که در جریان مذاکرات نافرجام یکی از بازیکنان با باشگاه پرسپولیس خواهان 10 درصد کل مبلغ قرارداد شده  و با پاسخ درویش روبرو شده بود در زمزه طلبکاران پرسپولیس قرار گرفته و ادعا کرده که می تواند از طریق شکایت این مبلغ که حدود 2/5 میلیارد تومان است را بگیرد.
مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به درخواست 10 درصد مبلغ قرارداد، به فرد مورد نظر گفته است:« شما باید درصد خود را از بازیکن بگیرید نه باشگاه.» و البته این پاسخ را شنیده است:« در گذشته از باشگاه هم درصد می گرفتم و ...»
گفتنی است که باشگاه پرسپولیس چاره ای جز پرداخت این مبلغ سنگین 2/5 میلیارد به نامبرده ندارد زیرا وی می تواند مطالبات خود که به دوره های گذشته بر می گردد را از طریق شکایت دریافت کند.
بدیهی است که  اگر نهادهای نظارتی بر این رفتارها طی سالهای اخیر نظارت داشتند باشگاههای مردمی که از پول همین مردم ارتزاق می کنند مجبور به پرداخت چنین مبالغی نمی شدند و برخی دلال ها اینگونه برای باشگاهها شاخ و شانه نمی کشیدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار