PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی از دور سوم رقابتهای لیگ ملتهای جهان ، طی نمایشی چشمگیر تیم لهستان را با پوئن های 21 - 25 , 25 - 23 , 25 - 22 , 25 - 27 , 15 - 7 , با نتیجه 3 -2 شکست داد. در دیدار دیگر ایتالیا سه بر صفر بلغار را مغلوب کرد . 
- جوکوویچ ، ستاره برتر تنیس جهان ، با پیروزی مقابل حریف به مرحله نیمه نهایی رقابتهای تنیس جام ویمبلدون راه یافت . 
-  بابک مرادی ، بازیکن سابق استقلال قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با هوادار تمدید کرد.
- از شیراز خبر می رسد که  رضا نصر اصفهانی مربی تیم دسته اولی  فجرسپاسی شد ، این تیم امسال از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد.
- علیشاه طارمی پدر مهدی طارمی بازیکن ملی پوش باشگاه پورتو پرتغال،  با بیان خبر ازدواج پسرش، گفت: مراسم عقد رسمی مهدی با حضور اعضای درجه یک خانواده داماد و عروس در بوشهر برگزار شد و هیچ خبری از مراسم لاکچری و میلیاردی نبوده و مراسم دیگری نیز انجام نمی شود . 
- احمد مومن زاده مهاجم اسبق استقلال 47 سالگی با هدایت درست خود تیم ون پارس نقش جهان اصفهان  به لیگ آزادگان رهنمون ساخت .
- کریگ پاوسون به عنوان داور دیدار جام خیریه بین دو تیم منچسترسیتی و لیورپول انتخاب شد.
- ریچارلیسون از سوی اتحادیه فوتبال انگلستان یک جلسه محروم و 25 هزار پوند جریمه نقدی شد. این بازیکن پذیرفته که پرتاب مواد آتش زا به سمت جایگاه تماشاگران اقدامی نامناسب بوده است. با این حکم، ریچارلیسون دیدار هفته اول تاتنهام مقابل ساوتهمپتون در فصل جدید لیگ برتر را از دست خواهد داد.
- یونس اکبرپور بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان با عقد قراردادی به آلومینیوم اراک پیوست.
- محمدرضا عباسی، وینگر 25 ساله فصل گذشته فولاد خوزستان با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست.
-  تایرل مالاسیا با عقد قراردادی چهار ساله تا تابستان 2026 به منچستریونایتد پیوست. مبلغ انتقال: 15 میلیون یورو ثابت به علاوه 2 میلیون یورو پاداش
- کامیابی رئیس کمیته مسابقات هیات فوتسال تهران شد.
- کوین یامگا بازیکن خارجی آبی‌های تهران در تازه‌ترین مکالمه خودش با مسئولان باشگاه اعلام کرده در تیم استقلال می‌ماند. یامگا در صحبت با مسئولان استقلال خبر از بازگشت خودش طی سه چهار روز آینده داده و به این ترتیب او اوایل هفته بعد با شروع تمرینات فصل جدید در جمع شاگردان ساپینتو خواهد بود.
- ماجرای ازدواج الهیار صیادمنش بازیکن ملی پوش فوتبال ایران از زبان خودش : خانم من اهل ترکیه است. تصمیم گرفتم که یک شروع دوباره در زندگی شخصی‌ام داشته باشم که به زندگی فوتبالی‌ام کمک کند. با خانواده و یکی از دوست‌هایم به ترکیه رفتیم و شرایط را با خانواده همسرم درمیان گذاشتیم و درنهایت همه چیز بین ما رسمی شد.
- دیووک اوریگی مهاجم فصل قبل لیورپول با قراردادی آزاد به میلان پیوست.
- ریتسو دوان مهاجم ژاپنی باشگاه پی اس وی آیندهوون به فرایبورگ پیوست.
 - پوستینی سرمربی آرژانتینی  از هدایت تیم  پاری سن ژرمن فرانسه برکنار شد .
- رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر منامه بحرین در حال برگزاری است که در پایان مسابقات مقدماتی، آرش نگهداری در وزن 55 کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم، مسعود کاووسی در وزن 77 کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. علی عابدی درزی هم در وزن 87 کیلوگرم در رده بندی حضور دارد.
- مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد در اوزان 61، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم و کشتی فرنگی در وزن 130 کیلوگرم از صبح یکشنبه 19 تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.محمد بنا و بهروز حضرتی پور به عنوان اعضای کمیته فنی در کشتی فرنگی و پژمان درستکار و احسان امینی به عنوان اعضای کمیته فنی در کشتی آزاد حضور خواهند داشت.
- تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان بدلیل تاخیر در صدور ویزا و عدم پرواز مناسب به کاپ آسیا اعزام نشد. این تیم قرار بود به سنگاپور اعزام شود که به دلیل تاخیر در صدور ویزا و نبود پرواز مستقیم و مناسب از حضور در مسابقات بازماند.
- ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال وارد تهران شد ، تمرینات آبی‌پوشان از ابتدای هفته آینده با حضور ساپینتو و کادرفنی تازه  آغاز می‌شود.
- داریوش یزدانی مدافع استقلال تعدادی از تصاویرش با لباس سپاهان را که در صفحه اینستاگرامش آرشیو کرده بود، مجددا در معرض نمایش گذاشت.
- طباطبایی ، رئیس فدراسیون کاراته گفت: آمریکا به عنوان میزبان مسابقات جهانی کاراته ، سیاست را در ورزش دخالت داد در حالی که در سالهای اخیر بار‌ها شعار پوچ «عدم دخالت سیاست در ورزش» را مطرح کرده بود.
وی  افزود: هنوز روادید اعضای تیم ملی کاراته ایران برای شرکت در «ورلدگیمز» بیرمنگام صادر نشده است؛ این در شرایطی است که دوم خرداد اعضای تیم ملی برای دریافت روادید عازم ارمنستان شدند و در سفارت آمریکا مدارک لازم را ارایه کردند.
-  برنامه تیم ایران برای مرحله دوم انتخابی جام جهانی بسکتبال 2023 اعلام شد :   , پنج‌شنبه 3 شهریور :  ایران – ژاپن , دوشنبه 7 شهریور :  استرالیا – ایران ، جمعه 20 آبان :  ایران – چین , دوشنبه 23 آبان  : ایران – استرالیا , پنج‌شنبه   4 اسفند :  ژاپن – ایران , یک‌شنبه 7 اسفند :   چین – ایران 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار