PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
کریستیانو رونالدو به خاطر یک مشکل خانوادگی، با منچستریونایتد برای تور پیش فصل خود به تایلند و استرالیا سفر نخواهد کرد.
کیهان ورزشی-

 به نقل از رویترز، آینده مهاجم ۳۷ ساله پرتغالی در اولدترافورد پس از اینکه به باشگاه از تمایل خود برای جدایی خبر داد مبهم شده است و خیلی از رسانه ها به گمانه زنی از حضور او در تیم های مختلف پرداختند.  گفته می شود منچستریونایتد به این ملی پوش پرتغالی اعلام کرده است که این باشگاه در حال برنامه‌ریزی با او برای فصل آینده است. با این حال گفته می‌شود رونالدو تمایلی به ماندن در این تیم ندارد و قصد دارد به تیمی دیگر برود.

تور پیش فصل منچستریونایتد مقابل لیورپول در بانکوک شروع می شود و در ادامه این تیم با ملبورن ویکتوری و کریستال پالاس دیدار می کند. آنها همچنین درادامه در دیداری دوستانه مصاف استون ویلا خواهند رفت.

مشخص نیست چه زمانی رونالدو دوباره به تیم ملحق خواهد شد. باشگاه یونایتد اعلام کرده است رونالدو به دلیل مشکلاتی که دارد در این دیدارها غایب خواهد بود و برای تیمش به میدان نخواهد رفت.

رونالدو فصل گذشته ۲۴ گل برای یونایتد به ثمر رساند و آنها در رده ششم لیگ قرار گرفتند و از صعود به لیگ قهرمانان بازماندند.

این احتمال وجود دارد که رونالدو فصل آینده به قرارداد خود عمل کند و برای شیاطین سرخ بازی کند. گفته می‌شود رونالدو درخواست داده است تا این تیم به خوبی برای فصل بعد تقویت شود تا در یونایتد بماند. فعلا کریستین اریکسن و فرنکی دی یونگ از بارسلونا بازیکنان مورد نظر یونایتد هستند.

از طرفی طبق اعلام روزنامه تایمز و دیگر رسانه‌های انگلیسی، کریستیانو رونالدو از وضعیت و آینده تیم راضی نیست و درخواست جدایی در تابستان سال جاری را داده است. باشگاه منچستریونایتد هنوز هیچ واکنشی در این زمینه نداشته و سکوت اختیار کرده است.

از رم به عنوان مشتری جدی رونالدو یاد می‌شود. البته زمزمه بازگشت او به رئال مادرید هم مطرح است. ‌رونالدو با وجود فصل ناامید کننده یونایتد آمار گلزنی خوبی داشت و از بازیکنان تاثیر گذار تیمش بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار