PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای والیبال لیگ ملت های جهان این نتایج به دست آمد : آمریکا 3 - آرژانتین 2 , استرالیا صفر - فرانسه 3 , برزیل 3 - ژاپن صفر ، صربستان 3 - چین یک ، ایتالیا 3 - هلند صفر ، لهستان 3 - اسلوانی یک 
- تیم کشتی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی منامه بحرین توانست با کسب بیشترین مدال (8 طلا و یک نقره) و 228 امتیاز بر سکوی اول قرار بگیرد ، هندوستان و قزاقستان دوم و سوم شدند . 
- با پایان یافتن بازیهای مقدماتی لیگ ملتهای والیبال جهان ، حالا ایتالیا ، لهستان ، آمریکا ، فرانسه ، ژاپن ، برزیل ، ایران و هلند ، هشت تیم راه یافته به مرحله حذفی ، چشم انتظارند تا پیکارهای این مرحله را دو هفته دیگر به میزبانی ایتالیا برپا کنند . 
-  ایمان صادقی دروازه بان فصل گذشته فجرسپاسی شیراز و همچنین محمود مطلق زاده از صنعت نفت با عقد قراردادی یک و دو ساله به تیم ملوان پیوستند .
- علی صفایی، یکی از قهرمانان کشتی و از مربیان بدنسازی کشور، سوار بر خودروی تویوتا لندکروز در بزرگراه امام علی در حال حرکت بود که ناگهان خودرویی از پشت با او تصادف کرد.  ناگهان سرنشینان خودرو که ماسک به صورتشان بود با کلت کمری دو تیر به پای صفایی شلیک کرده و با سرقت خودرو از محل متواری شدند.
- نواک جوکوویچ با برتری سه بر یک  مقابل نیک کریوس توانست برای چهارمین بار متوالی قهرمان رقابت‌های تنیس جام  ویمبلدون شود. تنیس‌باز 35 ساله صرب در دیدار فینال شروع خوبی نداشت و این حریف بود که ست اول را با اتکا بر سرو‌یس‌های مرگبارش 6 - 3 برد. جوکوویچ به بازی بازگشت و در سه ست بعدی با ارائه یک بازی حساب‌شده حریف استرالیایی خود را با نتایج 6 - 3 ، 6 - 4  و 7 - 6 شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.
- بایرن‌مونیخ برای آغاز مذاکرات با بارسلونا در مورد فروش لواندوفسکی 70 میلیون یورو درخواست کرده است.
-  باشگاه آلومینیوم اراک اعضای کادر فنی تیم فوتبال خودرا مشخص کرد .
سرمربی : سید مهدی رحمتی ، مدیر تیم: حمیدرضا امیدوار ، کمک‌ها : محمد نوازی ، وحید فاضلی ، حنیف عمران‌زاده ، حامد بصیری ، حسین عبدی ، احمدرضا بهادری‌پور ، بامداد فرید ، مربی دروازه‌بان‌ها : اشکان نامداری مربی بدنساز: محسن اسلامیان
- وریا غفوری پس از جدایی از استقلال ، باب مذاکره با فولاد را باز کرد اما گویا رفتنش حتی به فولاد هم منتفی شده و وی قرار است از بین گل گهر و سپاهان ، یک تیم را انتخاب کند . 
-  اعضای تیم ملی کاراته بعد از عدم صدور ویزا برای شرکت در مسابقات ورلد گیمز آمریکا، با انتشار یک استوری دراینستاگرام نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.
-  سرجیو اولیویرا هافبک فصل گذشته رم با قراردادی 4 ساله به گالاتاسرای پیوست . 
- «حسن یزدانی» با غلبه بر «علیرضا کریمی» در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی نماینده ایران در مسابقات جهانی صربستان شد. در نبرد دوم کشتی گیر جویباری : فیروزپور و قاسمپور ، کامران قاسمپور فاتح شد و دوبنده تیم ملی را بر تن کرد ، اطری هم با غلبه بر حریف نماینده ایران در وزن 61 کیلوگرم شد و سرانجام اینکه امیر حسین زارع با عبور از امیر رضا معصومی فاتح نبرد 125 کیلوگرم شد . 
 - عمر ریچاردز دفاع چپ بایرن مونیخ با قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو به ناتینگهام فارست پیوست.
- با تصمیم کادرفنی ، تیم پرسپولیس روز یک شنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به تمرین پرداخت.
- تیم دینامو زاگرب در حضور کامل صادق محرمی با نتیجه 4 بر 1 مقابل هایدوک اسپیلت پیروز شد و قهرمان سوپر جام کرواسی شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار