PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- کمیته فنی فدراسیون فوتبال در جمع بندی جلسه روز دوشنبه ، اعلام کرد که دیدگاه اعضا به برکناری «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی است. بنابراین این مربی خارجی که در شرایط سخت با بهترین کارنامه تیم ملی فوتبال کشورمان را به جام جهانی ‌2022 قطر رهنمون ساخت ، از سمت خود برکنار شد . 
- حسن صالح حمیدزیچ، مدیر تیم بایرن آلمان در ایتالیا خواهد بود تا مذاکرات خود را برای ماتیاس دلیخت آغازنماید ، هرچند هیچ مشکلی در مورد پیشنهاد قرارداد وجود ندارد اما یوونتوس همچنان منتظر پیشنهاد رسمی اولیه بایرن و چلسی است.
- طی حکمی از سوی فدراسیون ، عظیم جزیده سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران شد . این تیم قرار است در مسابقات والیبال کشورهای اسلامی شرکت کند . 
- تیم ملی بسکتبال ایران برای شرکت در رقابت‌های کاپ آسیا عازم اندونزی شد ، کشورمان در این مسابقات با تیمهای ژاپن ، سوریه و قزاقستان همگروه است و در روزهای 22 , 24 , 26 تیر ماه به ترتیب با کشورهای سوریه ، قزاقستان و ژاپن مصاف خواهد داد .
- مرحله حذفی لیگ ملتهای والیبال جهان به میزبانی بولونیا ایتالیا ، از روز چهارشنبه با دو دیدار آمریکا با برزیل و ایتالیا با هلند آغاز می شود ، در روز پنج شنبه هم ایران با لهستان و ژاپن با فرانسه به میدان خواهند رفت . 
- میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال طی حکمی حیدر بهاروند را از ریاست سازمان لیگ برکنار کرد. رضا کشوری فرد، دبیرکل فعلی سازمان لیگ تا برگزاری انتخابات هشتم شهریور، سرپرست سازمان لیگ خواهد بود.
-  مهدی خلج هافبک سابق آلومینیوم اراک و فصل گذشته شهرداری همدان با عقد قراردادی به ملوان بندرانزلی ملحق شد . 
- قرارداد داوید اوسپینا  دروازه بان 33 ساله با ناپولی به اتمام رسید و او به صورت آزاد راهی النصر شد تا شاگرد رودی گارسیا شود. گفته می شود قرارداد اوسپینا با النصر 2 ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم است . 
- در جریان رقابتهای فوتبال یورو 2022 زنان ، تیم انگليس به اولين تيمى تبديل شد كه به مرحله يك چهارم نهايى رسيد. انگلیسی ها در دیدار با نروژ با نتیجه 8 - 0 به پیروزی رسیدند . 
- آرتور ویدال هافبک سابق بایرن ، بارسا و ... با عقد قراردادی تا سال 2023 به فلامینگو برزیل پیوست .
- لیست بازیکنان تیم آ.ا.ک یونان که قرار است در اردوی کشور هلند شرکت کنند؛ اعلام شد در این ميان اسامی احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در این لیست دیده می شود ، ولی خبری از نام کریم انصاری‌فرد در این لیست نیست .‌
- بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا به میزبانی جاکارتا اندونزی ، از روز سه شنبه با دیدار تیمهای اردن با استرالیا در ساعت 12.30 آغاز خواهد شد .
- دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول در ساعت 17.30 روز سه شنبه در دیداری دوستانهبه میدان می روند .
- در ادامه پیکارهای فوتبال یورو 2022 زنان ، تیم اتريش با دو گل از سد ایرلند شمالی گذشت و فرانسه با نتیجه 5 - 1 خود را به ایتالیا تحمیل کرد.
- دیدار دوستانه فوتبال بین  آلومینیوم اراک با امید های پرسپولیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
- تیم ایران با قبول باخت سه بر یک ( 25 - 21 , 25 - 18 , 22 - 25 , 25 - 11) برابر چین تایپه،  به مقام ششم مسابقات والیبال جوانان دختر آسیا دست یافت . 
-  اریک تن هاگ مربی جدید منچستر تایید کرد هری مگوایر مدافع این تیم ، در  فصل جدید نیز کاپیتان شیاطین سرخ خواهد بود
- پل بوگبا بازیکن سیه چرده فرانسه و باشگاه منچستر ، به طور رسمی به عضویت تیم یوونتوس ایتالیا درآمد . 
- عزیزمحمدی ، واعظ آشتیانی ، مهدی تاج ، علیرضا اسدی و مهرشاد ماجدی برای احراز پست ریاست فوتبال ایران ثبت نام کردند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها